Goede fysieke behandeling ipv bespreken of een zachte aanpak

Judith baarssen

Deskundig en nam de blessure van mij kind serieus

Snelheid van de afspraak. Behandeling s' avonds kwam mij zeer goed uit. Zeer kundig, gaf direct een vertrouwd gevoel bij Marloes.

De deskundigheid, vriendelijkheid en de adviezen met betrekking tot doen van oefeningen.

Mevrouw van Lierop is een prettige persoonlijkheid. Luisterde naar mijn klachten en heeft me goede oefeningen meegegeven.

Kennis van sportblessures, inzicht in het belang van goed herstel bij mijn sport-doelstellingen. Ik voelde me serieus genomen.

Deskundig, denkt goed mee. maakt een goed plan en is realistisch wat mogelijk is.

Bjorn luistert goed, is heel kundig, prettig in omgang en feedback. Hele fijne behandeling en begeleiding in de sportschool gehad. Ik ben er heel goed door opgeknapt en heb div.mensen naar hem... Bjorn luistert goed, is heel kundig, prettig in omgang en feedback. Hele fijne behandeling en begeleiding in de sportschool gehad. Ik ben er heel goed door opgeknapt en heb div.mensen naar hem verwezen. Dank je wel voor alle goede zorg en tips.

Tessa is een vriendelijke therapeut. Zij heeft een stevige aanpak. Geeft tijdens de behandeling het waarom en de werking van de verschillende handelingen aan. Tijdens de behandelingen ook gewoon... Tessa is een vriendelijke therapeut. Zij heeft een stevige aanpak. Geeft tijdens de behandeling het waarom en de werking van de verschillende handelingen aan. Tijdens de behandelingen ook gewoon koetjes-en-kalfjes-gesprek. Ben nooit met tegenzin naar de therapie gegaan. Bij afscheid bedankte zij voor het vertrouwen.