Esther

Marloes is super betrokken, maakt altijd tijd op korte termijn en luistert goed naar je en denkt ook goed mee.

Zeer deskundig en ervaren in diagnose stellen en behandeling

Ze luisteren goed, stemmen daar de behandeling op af en kan thuis zelf oefeningen doen om mijn herstel te verbeteren

Ik ben blij met Tessa, verstaat haar vak en is heel plezierig

Wanneer een vriend of vriendinonzeker over haar /zijn fysiotherapeut is, en met deze een stap verder zou kunnen komem

han

Kyrr had ervaring met boulder (klim) blessures. Doordaat ze kennis had van de laatste ontwikkelingen op dit gebied heeft ze mij snel en makkelijk geholpen om het probleem te verhelpen. Volgende keer... Kyrr had ervaring met boulder (klim) blessures. Doordaat ze kennis had van de laatste ontwikkelingen op dit gebied heeft ze mij snel en makkelijk geholpen om het probleem te verhelpen. Volgende keer (hopelijk gebeurt dat niet) ga ik weer naar haar toe.

p. Terhaerdt

Zeker, dat heb ik inmiddels ook gedaan en hij is nu in behandeling bij Van Lierop.
Effectieve fysieke behandeling in de praktijk en een prettige/duidelijke uitleg over oorzaak en gevolg van mijn klachten.
De thuis-oefeningen sluiten daar uitstekend op aan.

Vriendelijke fysiotherapeut, waarbij ze de klacht serieus neemt en grondig onderzoek doet. Zorgt voor goede oefeningen om de klachten te verminderen

jeroen

Zeer vrolijke en behulpzame therapeut en luisterd goed naar de klachten

Zij is heel duidelijk in diagnose, behandelplan en evaluatie. Is altijd bereikbaar en is de klant snel van dienst.