Jochem de Roos

Een top klimfysio in Arnhem, denkt goed mee, praat ook gezellig tijdens de afspraken. Meest fijne vind ik de gedetailleerde uitleg als ik vraag hoe een bepaalde behandeling of iets werkt. Buiten dat... Een top klimfysio in Arnhem, denkt goed mee, praat ook gezellig tijdens de afspraken. Meest fijne vind ik de gedetailleerde uitleg als ik vraag hoe een bepaalde behandeling of iets werkt. Buiten dat er natuurlijk goede resultaten zijn.

Heel professioneel en makkelijk benaderbaar bij vragen.

Aksana

De fysiotherapeut is zeer gekwalificeerd en weet precies hoe kan te helpen

Denkt mee in oplossingen nav het gesprek waarin dan ook andere gebreken blijken en mogelijkheden zijn om te behandelen.

Dat Marloes weet wat ze doet en dat de klachten minder werden .

Tessa, reageert meteen zodra je een afspraak wil maken. Ze is zeer kundig, weet meteen waar het probleem zit. Ze is erg toegankelijk, aardig ,gewoon een prettig persoon, die je serieus neemt en je... Tessa, reageert meteen zodra je een afspraak wil maken. Ze is zeer kundig, weet meteen waar het probleem zit. Ze is erg toegankelijk, aardig ,gewoon een prettig persoon, die je serieus neemt en je klachten verminderd.

Lydia mouwen

Ze heeft al mijn klachten serieus genomen, voelde mij echt gehoord en een goede deskundige behandeling gehad

Fijn contact, duidelijke uitleg over wat er wrs aan de hand is,

M.J.Laurense/ Hofman

Neemt de zorgvraag serieus, wil weten hoe het de patiënt gaat, maakt vriendelijk contact, is flexibel in het maken van afspraken.