Duidelijke uitleg wat hij ging doen en waarom. Daarna een goede begeleiding naar het sporten zelf, samen de oefeningen door genomen en later nogmaals doorgenomen. Hij gaf ook aan dat ik met vragen... Duidelijke uitleg wat hij ging doen en waarom. Daarna een goede begeleiding naar het sporten zelf, samen de oefeningen door genomen en later nogmaals doorgenomen. Hij gaf ook aan dat ik met vragen direct via de mail bij hem terecht kan . TOP dus

Demi Kelder

Super geholpen na mijn kruisband en mensicus operatie. Nu aan het revalideren onder begeleiding van van Lierop.

C.K.

Perfecte begeleiding door deskundige, gemotiveerde fysiotherapeuten die aandacht hebben voor de client en afstemmen wat nodig is. Ik kon meteen terecht toen ik 2x per week fysiotherapie nodig had.... Perfecte begeleiding door deskundige, gemotiveerde fysiotherapeuten die aandacht hebben voor de client en afstemmen wat nodig is. Ik kon meteen terecht toen ik 2x per week fysiotherapie nodig had. Toppers!

Ron

De spontaniteit en de drive van Marloes is ongekend ,zeer betrokken deskundig een warm persoon .
Betrokken en ook nazorg is top

Ik doe aan boulderen dus is de beschikbaarheid van een fysiotherapeut die daar verstand van heeft heel erg fijn. Door de kennis op gebied van klimmen kon deze therapeut mij specifieke oefeningen... Ik doe aan boulderen dus is de beschikbaarheid van een fysiotherapeut die daar verstand van heeft heel erg fijn. Door de kennis op gebied van klimmen kon deze therapeut mij specifieke oefeningen geven die goed passen bij de sport en het probleem snel heeft verholpen.

HSG van Zadelhoff

Marloes neemt de tijd voor je om de klacht aan te horen en het behandelplan te bespreken. Zeker een aanrader. Er zouden er meer moeten zijn zoals Marloes.

Heel vriendelijke en kundig fysiotherapeut. Ik ben prima geholpen.

A.d.h.v. vragen kon de fysio exact het project bepalen en een oefeningen- / behandelplan opstellen. Dit gaf me veel zelfvertrouwen en de oefeningen gaven meteen zienderogen resultaat. Hierdoor kon... A.d.h.v. vragen kon de fysio exact het project bepalen en een oefeningen- / behandelplan opstellen. Dit gaf me veel zelfvertrouwen en de oefeningen gaven meteen zienderogen resultaat. Hierdoor kon de behandeling al snel stoppen.