Ga naar Tessa voor een goede, vlotte, en vrolijke behandeling. Nuchter, met haalbare oefeningen voor thuis, met veel oog voor hoe je in het dagelijks leven met je beperking moet omgaan.

Gert Daaleman

In principe in elke situatie, daar waar je een therapeut voor nodig hebt.

Prettige communicatie goede behandeling meedenken

De benadering, optimistische en duidelijke uitleg voor tijdens en na de behandeling. En daarbij rekening houdend bij wat bij mij past. Ook qua oefeningen die duidelijk en goed te doen zijn zodat het... De benadering, optimistische en duidelijke uitleg voor tijdens en na de behandeling. En daarbij rekening houdend bij wat bij mij past. Ook qua oefeningen die duidelijk en goed te doen zijn zodat het voor mij in mijn dagelijkse routine goed in te passen en vol te houden is. Heel hartelijk dank ??

Goede adviezen en ondersteuning bij wijziging van levensstijl

Charlotte Groot

Tessa is echt een topper! Vriendelijk, goed in haar werk. Raad het zeker aan om in behandeling te gaan mocht dit nodig zijn.

Snel, deskundig, vriendelijk, goede adviezen voor oefeningen en ook goed fysiotherapeutisch werk.

Birthe is een zeer geinteresseerde en gedreven Fysiotherapeute. Ze kijkt verder dan puur de symptomen en gaat op zoek naar een evt. achterliggende oorzaak van de klachten. Naast dat ze zo goed is in... Birthe is een zeer geinteresseerde en gedreven Fysiotherapeute. Ze kijkt verder dan puur de symptomen en gaat op zoek naar een evt. achterliggende oorzaak van de klachten. Naast dat ze zo goed is in haar werk, is ze ook nog eens een heel fijn mens en is het altijd gezellig weer even bij te praten!

Ik ben behandeld door een goede fysiotherapeut. Na de eerste behandeling had ik al minder pijnklachten.