jeroen

Zeer vrolijke en behulpzame therapeut en luisterd goed naar de klachten

Zij is heel duidelijk in diagnose, behandelplan en evaluatie. Is altijd bereikbaar en is de klant snel van dienst.

Deskundig, persoonlijk, neemt je serieus en adequate behandeling

Ze luisterde goed naar wat voor iemand ik was en paste de oefeningen en het schema daarop aan; niet allemaal onrealistische oefeningen die ik toch niet zou gaan doen.

Arnaud Kruizinga

Marloes van Lierop is goed bereikbaar, doet een goede anamnese en behandelde me zeer adequaat.

Mijn fysiotherapeut zorgt ervoor dat je je klachten, de oorzaak van de pijn of de pijn tgv de oefeningen begrijpt. Zij bouwt de oefeningen op, legt uit waarom. Altijd opgewekt en geïnteresseerd in... Mijn fysiotherapeut zorgt ervoor dat je je klachten, de oorzaak van de pijn of de pijn tgv de oefeningen begrijpt. Zij bouwt de oefeningen op, legt uit waarom. Altijd opgewekt en geïnteresseerd in je persoonlijkheid.

Goede expertise en begeleiding. Fijn als je direct naar boven kunt lopen om daar te wachten.

Mevr. van Lierop heeft een goede analyse gemaakt van mijn klachten. Met een doeltreffende behandeling namen deze klachten snel af en met de oefeningen die ik aangeleerd kreeg, was het blijvende... Mevr. van Lierop heeft een goede analyse gemaakt van mijn klachten. Met een doeltreffende behandeling namen deze klachten snel af en met de oefeningen die ik aangeleerd kreeg, was het blijvende herstel geborgd. Zij heeft tijdens de behandeling uitgelegd wat zij ging doen. Een deskundige en prettige fysiotherapeute!

Vakkundigheid en duidelijkheid.
Heel prettig in de omgang.