Birthe luistert goed, is goed bereikbaar en heeft altijd tijd als er om gevraagd wordt. Daarnaast geeft ze goeie tips en helpt ze direct bij klachten waarna het voor mij duidelijk is wat ik moet... Birthe luistert goed, is goed bereikbaar en heeft altijd tijd als er om gevraagd wordt. Daarnaast geeft ze goeie tips en helpt ze direct bij klachten waarna het voor mij duidelijk is wat ik moet doen. Ik ben heel tevreden.

Zij is erg goed in haar vak en luister goed naar wat ik wil en nodig heb

Deskundig, goede uitleg over vragen van mij, voelbaar resultaat, goede begeleiding

Susan

Persoonlijk, geen poespas, doen wat nodig is en effect in de gaten houden. Behandeling en aanpak goed besproken.

Hoofdzakelijk de klik en persoonlijke aanpak en gesprekken, ook van mijn kant, want ik wil vooruit met de verwerking van de aandoeningen

Als ze een sport blessure hebben en of nek/rug problemen.

Nam mijn klachten serieus en zag wat de oorzaak van de klachten was. Behandelingen hebben de klachten al een stuk minder gemaakt.

Ze weet absoluut waar het over heeft. De eerste fysio die mijn klachten na alleen al het eerste gesprek van 10 min. aardig wist wat ik had en dat bleek ook het geval na de behandeling. Heb 5 jaar... Ze weet absoluut waar het over heeft. De eerste fysio die mijn klachten na alleen al het eerste gesprek van 10 min. aardig wist wat ik had en dat bleek ook het geval na de behandeling. Heb 5 jaar met de klachten rondgelopen doordat mijn voorgaande fysio’s blijkbaar de verkeerde diagnoses hebben gesteld. Ik ben ontzettend blij met het resultaat en loop bijna pijnvrij weer rond. Nog even 6 weken oefeningen doen en dan moet het zo goed als over zijn.

John

Het krijgen van een 10 is het zeker waard!! Zeker niet minder! Tessa is een zeer kundige fysiotherapeut die ik zeker aan zal bevelen bij andere. Dmv aangereikte hulp technieken zijn mijn klachten... Het krijgen van een 10 is het zeker waard!! Zeker niet minder! Tessa is een zeer kundige fysiotherapeut die ik zeker aan zal bevelen bij andere. Dmv aangereikte hulp technieken zijn mijn klachten bijna over en door de ondersteuning en tips en tricks hoop ik dat ze op een laag pitje en onder controle blijven!! Bij opnieuw problemen kan ik laagdrempelig contact opnemen!
John