John

Het krijgen van een 10 is het zeker waard!! Zeker niet minder! Tessa is een zeer kundige fysiotherapeut die ik zeker aan zal bevelen bij andere. Dmv aangereikte hulp technieken zijn mijn klachten... Het krijgen van een 10 is het zeker waard!! Zeker niet minder! Tessa is een zeer kundige fysiotherapeut die ik zeker aan zal bevelen bij andere. Dmv aangereikte hulp technieken zijn mijn klachten bijna over en door de ondersteuning en tips en tricks hoop ik dat ze op een laag pitje en onder controle blijven!! Bij opnieuw problemen kan ik laagdrempelig contact opnemen!
John

Als iemand een goede vriendelijke therapeut zoekt met een wat kleinere praktijk

Tessa is open, aardig, vrolijk, luistert goed, is realistisch in de verwachtingen, laat de oefeningen die ze geeft aansluiten bij wat voor soort mens je bent (dat is ook dat realistische) en verder... Tessa is open, aardig, vrolijk, luistert goed, is realistisch in de verwachtingen, laat de oefeningen die ze geeft aansluiten bij wat voor soort mens je bent (dat is ook dat realistische) en verder heeft ze me al bijna van mijn klachten afgeholpen, terwijl ik dacht dat ik binnenkort met een stok zou moeten lopen!

Iwan Egging

Ondanks jouw vakantie heb je me toch van m’n klachten af geholpen!!
Dankjewel Marloes je bent een topper!!

Goed bereikbaar, erg meegaand, meedenkend en probleemoplossend.

Van immobiel naar mobiel binnen twee weken, duidelijke en vriendelijke communicatie. Luisteren en handelen naar het gene dat gecommuniceerd werd.

Als het mogelijk was zou ik haar een...

Als het mogelijk was zou ik haar een hoger cijfer geven

Mij serieus nemen, de tijd nemen, duidelijke uitleg. Met respect omgaan met me.

Ze denkt mee in de tijden voor mijn bezoek, geeft goede info over de oefeningen die ik moet doen en neemt de tijd voor je om e.e.a. uit te leggen.