Ik ben behandeld door een goede fysiotherapeut. Na de eerste behandeling had ik al minder pijnklachten.

Deskundig, vriendelijk respectvol. Zij hield rekening met mij, met wat ik aan kon, ben uitermate tevreden!

Directheid, volledigheid van informatie en een leuk persoon

Ik vond Tessa heel duidelijk over wat het probleem was, waar het vandaan komt en hoe het op te lossen was. Ik ben helemaal van mijn klachten af.

Iwan Egging

Ik ben heel blij met tessa ze is een heel prettig persoon en wat nog veel belangrijker is ze is heel goed in haar werk!
Ik kom er 2 keer in de week al voor vele jaren en dat is best intensief...
Ik kom er 2 keer in de week al voor vele jaren en dat is best intensief dan moet je met elkaar ook wel een goede band hebben anders houd je het niet vol.

Enorm goed geholpen. De fysiotherapeut is erg betrokken. Ze denkt in oplossingen en kijkt verder dan alleen naar de blessure om de oorzaak te vinden. Top!

Ze geeft me het gevoel dat ze alles in het werkt stelt om me te helpen en dat op een uiterst vriendelijke en deskundige wijze

Hij begrijpt je heel goed en probeert veel om je goed te kunnen helpen