Joke Mooijman

Ben heel tevreden fijne produkten en snelle levering

Reactie Spiruella.nl:

Hallo Joke, heel erg bedankt voor je review! We doen ons best! Groeten van Manon

Margriet Rogge

Positief

Reactie Spiruella.nl:

10/10: Yes, wat een mooie beoordeling van de Spiruella webshop. Heel blij mee, bedankt! Groetjes van Manon

Duncan Roussou

Zeer snelle verzending

Reactie Spiruella.nl:

Hallo Duncan, wat een mooie review! Bedankt! Super, we doen ons best voor een super snelle levering, fijn dat je het op prijs stelt! Groetjes van Manon

Oleh

Alles werd op tijd geleverd en zorgvuldig verpakt. Ik ben tevreden.

Perfect, Oleh! Bedankt voor uw beoordeling, super! Groeten van Manon

L.

Snelle verzending en informatief over het product!

Bedankt voor uw beoordeling! Groeten van Manon

Edwin Tulkens

Een veelzijdig assortiment van super food voor onze gezondheid

Bedankt voor uw mooie review, heer Tulkens! Groeten van Manon

patrick de ryck

Ik kan op zo een korte tijd geen beoordeling der produkten geven vraag het over 30 dagen opnieuw

Winnie Adriaenssens

Super ! Snelle levering ! Goed ingepakt, helemaal in orde !

Reactie Spiruella.nl:

Wat een mooie review van de Spiruella webshop weer! Super blij mee, bedankt! Groetjes van Manon

Sandy Weinberg

Ze waren de voordeligste voor de product die ik zocht. Wel heeft het 3 dagen geduurd voordat ik het product binnen had.

Reactie Spiruella.nl:

Ay, wat jamer dat het wat langer heeft geduurd, mevrouw Weinberg. Normaal versturen we echt heel snel. Bedankt voor uw review. Groetjes van Manon

Susan

Na wat opstartproblemen waarbij een artikel kapot aankwam is alles heel netjes opgelost.
Fijne producten en vriendelijk in contact.
Verbeterpunt: mails komen kennelijk niet in de juiste...
Fijne producten en vriendelijk in contact.
Verbeterpunt: mails komen kennelijk niet in de juiste mailbox aan, dus dit kan echt beter.
Ik vind het echt heel slecht dat er zo met potentiële trouwe klanten wordt omgesprongen. Dan kun je als eigenares van het bedrijf fijn in een andere tijdzone verblijven, maar dit kan echt niet.
Als je afspraken maakt over het afhandelen van een klacht dan kom je die na.