Qerim Azemi

Bestelling niet op tijd verzonden! Ik zou nog een gratis boek over shilajit er bij krijgen die zat er niet in!

Reactie Spiruella.nl:

Wat jammer, Qerim Azemi. Excuses voor het te laat versturen. Het boek over Shilajit is een eboek, digitaal. Als het goed is heb je een link voor het downloaden ontvangen. Mocht dat niet zo zijn,... Wat jammer, Qerim Azemi. Excuses voor het te laat versturen. Het boek over Shilajit is een eboek, digitaal. Als het goed is heb je een link voor het downloaden ontvangen. Mocht dat niet zo zijn, neem dan graag even contact op via info@spiruella.nl . Bedankt!

Svetlin Travis

Prima!

Bedankt voor de mooie review, Svetlin! Groetjes van Manon

Paulina Regenboog

Fijne producten en voorzover nodig erg vlotte levering van m'n bestelling

Dank je wel, Paulina! Super! Mooie review, ben ik blij mee. Groetjes van Manon

Remko Mulder

Goedenmorgen, op dit moment heeft het nog niet veel resultaat, maar ik moet bekennen dat ik maar 1 tablet per dag neem, nu hoop ik maar dat het na een tijdje toch dat het goed komt.

Rina Postma

Vlot

Reactie Spiruella.nl:

Hallo Rina Postma, ja, we doen ons best! Bedankt voor de review! Groetjes van Manon

Hisham Ghazi

Vriendelijk,en goed spullen Bin dankbaar
Ga ik zeker nog bestellen
Hisham Ghazi

Zeer bedankt voor uw beoordeling, Hisham Ghazi! Groeten van Manon

Edwin

Alleen maar positief

Bedankt voor de beoordeling, Edwin! Groeten van Manon

Bea Van der Vorst

Zeer goede en snelle service.

Reactie Spiruella.nl:

Heel fijn, zo´n beoordeling, Bea van der Vorst! Super bedankt, groetjes van Manon

Valentina Rimareva

Snelle levering, de producten zijn van hoge kwaliteit en goed verpakt.
Ga zeker weer bij jullie bestellen!

Reactie Spiruella.nl:

Dat is top nieuws! Bedankt voor de fijne beoordeling van de service en de Spiruella webshop. Heel blij mee! Groetjes van Manon

Philip Van den Eynde

Zeer snelle correcte levering

Zeer snelle correcte levering

De 'Psylliumvezels Biologisch - 500 gram' zijn de beste psylliumvezels die ik al gehad heb. Andere merken zijn soms te fijn gemalen en klonteren sneller. Deze vezels zijn wat grover en hebben voor mij een betere invloed op mijn stoelgang dan de andere. Ik blijf deze gebruiken!

Reactie Spiruella.nl:

Goed om te horen, Philip van den Eynde! We verkopen deze ook veel aan paardenliefhebbers. Die zijn er ook enthousiast over. Bedankt voor de beoordeling! Groetjes van Manon