Delana Van lith

Alleen kreeg ik nu andere cacao binnen namelijk in blokken en normaal zaten er meerdere kleine blokjes in een zak. Dit was er niet bij vermeld vond het vorige product vele malen beter. Ik ben altijd... Alleen kreeg ik nu andere cacao binnen namelijk in blokken en normaal zaten er meerdere kleine blokjes in een zak. Dit was er niet bij vermeld vond het vorige product vele malen beter. Ik ben altijd wel blij met de service en de producten dus dit is de enigste keer dat ik minder tevreden ben.

Reactie Spiruella.nl:

Hallo Delana, wat vervelend dat de cacao niet overeenkomt met je wensen. Ik snap wat je zegt. Als ik kijk naar je bestelling, dan is dat voor ´1 blok ceremoniele cacao van 500 gram´. Ik snap wat er... Hallo Delana, wat vervelend dat de cacao niet overeenkomt met je wensen. Ik snap wat je zegt. Als ik kijk naar je bestelling, dan is dat voor ´1 blok ceremoniele cacao van 500 gram´. Ik snap wat er gebeurd is: de cacao die je normaal bestelt was en is namelijk niet beschikbaar (uitverkocht). Er is een hoop onrust in de cacao wereld en de leveringen gaan niet altijd zoals gepland. Dit is degene die we je nu kunnen aanbieden. Misschien vind je het ook lekker om de ceremoniele cacao van Medicine Magic eens te proberen (bijvoorbeeld de 200 gram naturel of de ´7 mushrooms´). Ik vind deze ook erg goed en lekker en deze is makkelijker te breken. Ik hoop dat we je ´oude en vertrouwde´ cacao snel weer op voorraad hebben! Groetjes van Manon

Anita De Pauw

Snelle service en levering. Groot gamma aan natuurproducten en redelijk prijzen

Wat een leuke review, Anita. Dank je daarvoor! Groetjes van Manon

Renée Mettrie

Vlotte levering

Wat een mooie review, super goed. Heel erg bedankt ervoor! Groetjes van Manon

colin stoltz

Zeer goed

Reactie Spiruella.nl:

10/10....Kijk, dat maakt mijn dag nog beter, Colin. Bedankt ervoor enne.....Keep Fit! You´ve got this! Groeten van Robin

Hussein Al baz

Snelle en prima service.En correcte productomschrijving.
Fijne manier van zaken doen.
Zeker beveel ik Spiruelle aan.

Bedankt voor uw mooie review Hussein Al Baz! Groetjes van Manon

Monique Seesing

Goede service snelle levering

Super! Bedankt voor je review, Monique! Groetjes van Manon

YLENIA PINNA

Son una empresa seria y los productos son muy buenos.

Gracias Ylenia, muy amable! Gracias para tu pedido! Saludos, Manon