Spiru

Agnes Ormel

Als altijd , heel tevreden

Reactie Spiru:

Geweldig om te horen, Agnes! 😊 Bedankt voor je loyaliteit en positieve woorden!

Anne

Zeer goed

Reactie Spiru:

Dank je, Anne! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent!

Astrid Wilhelmina romp

Snel geleverd en fijn kussen

Reactie Spiru:

Bedankt, Astrid! 😊 Fijn dat je tevreden bent met de snelle levering en het kussen!

Inge Van der Loos

Super goed

Reactie Spiru:

Super, Inge! 😊 We zijn blij dat je zo tevreden bent!

Rinny Koornstra

Niet goed

Namasté Rinny,
Namasté Rinny,
Bedankt voor je bericht. We hebben contact met je gezocht over je bestelling en je ontevredenheid over het uiterlijk van de bestelde producten. 🌸 Om je te helpen, hebben we deze producten gratis opnieuw toegestuurd.
We hebben helaas nog geen reactie van je ontvangen op deze gratis zending en ook niet op ons verzoek om je review te herzien. We hopen van harte dat je nu blij bent met je bestelling, want jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons. 🧘‍♀️✨ Als je nog steeds niet tevreden bent, laat het ons alsjeblieft weten, zodat we een passende oplossing kunnen vinden. 🙏

Máricela Broekman de Wijn

Reactie Spiru:

Dank je wel, Máricela! 😊 We stellen je positieve feedback zeer op prijs!

Hans Van Domburg

Slecht

Namasté Hans,
Namasté Hans,
Bedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak. 🌸 We begrijpen dat je bestelling niet aan je verwachtingen voldeed vanwege een fout met de productafbeelding op onze website. Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden.
We willen je graag volledig terugbetalen en een tegemoetkoming sturen om het goed te maken. ✨ We wachten echter nog op een reactie van jou om dit netjes in orde te maken. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zodat we dit voor je kunnen regelen. 🙏
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. We passen de afbeeldingen op onze site aan om herhaling te voorkomen. We lossen altijd onze fouten op en zorgen ervoor dat het onze klanten niets kost. 🧘‍♂️✨

Bert Hollink

Uiteindelijk prima.

Reactie Spiru:

Fijn om te horen, Bert! 😊 Bedankt voor je geduld en positieve review!

Vera van der Sloot / Praktijk PrimaVera

Pure ervaring