Spiru

Eurika Kriauciuniene

Erg goed

Namasté Eurika! 🌟
Wat geweldig om te horen dat je ervaring erg goed was en dat je ons een 10/10 geeft! Dank je wel! 😊

Hans de Boer

Ontvangen armband was niet conform bestelling. Spiru heeft dat netjes opgelost door mij een vervangende armband toe te sturen.

Namasté Hans,
Wat fijn om te horen dat alles ondanks de verkeerde armband toch nog snel opgelost is. We wensen je veel plezier met je vervangende armband!

Rita Goyvaerts

Zeer aangenaam. Zeer vriendelijk kontact. Ga zeker nog bestellen !

Reactie Spiru:

Wat fijn om te horen dat je ervaring zo aangenaam was, bedankt Rita! 🌸

Stoffel

Derry van der schaaf

Goed zoals altijd!

Geweldig om te horen, Derry! 👌

Alexandra Ratiu

I’ved liked everything . The transport was really cuikly and the parfume from the sticks. Thank you!

We're delighted you liked everything, Alexandra! 🌟

Helma de Bruijn-van de Louw

Redelijk

Namasté Helma!
Namasté Helma!
Bedankt voor je feedback. We streven altijd naar uitmuntendheid en willen graag begrijpen hoe we je ervaring kunnen verbeteren. Als je specifieke details kunt delen via klantenservice@spiru.nl, helpen we graag om eventuele zorgen op te lossen en je volgende ervaring bij Spiru te verbeteren.
Spiru klantenservice

Saskia

Goeie producten

Reactie Spiru:

Bedankt, Saskia! 😊 We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze producten!

Betty Spruyt

Reactie Spiru:

Dankjewel, Betty! 😊 We waarderen je positieve feedback!