Spiru

Ksenia Twardowska

Aankoop van notitieboekjes

Namasté Ksenia,
Dankjewel voor je mooie review :)

Mendy Mirahsari

Super fijn ‘Zen’ online winkel!

Namasté Mendy,
Wat geweldig om te horen dat je onze online winkel zo positief ervaart als een 'Zen' ervaring! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent. Bedankt voor je beoordeling van 10/10!
Als...
Namasté Mendy,
Als je nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons alsjeblieft weten. Je kunt ons altijd bereiken via klantenservice@spiru.nl.
Hartelijke groet,

J Koning

Alleen jammer dat de armbandjes zo zwart afgeven maar verder tevreden mee

Beste J Koning,
Beste J Koning,
Bedankt voor je feedback en fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent met de armbandjes! Het spijt ons te horen dat ze afgeven. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We willen graag kijken hoe we dit voor je kunnen oplossen en wat de oorzaak is.
Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen via klantenservice@spiru.nl? Dan kunnen we samen naar een oplossing kijken. We horen graag van je!

Linde van Baak

Heel fijn!

Bedankt, Linde :)

Anna Huizinga

Ruim assortiment, snelle levering, alleen hebben het pendelbuideltje en de pendelmatjes een hele chemische (vieze) geur. Verder vind ik bij een van de pendels de afwerking van de ketting er wat... Ruim assortiment, snelle levering, alleen hebben het pendelbuideltje en de pendelmatjes een hele chemische (vieze) geur. Verder vind ik bij een van de pendels de afwerking van de ketting er wat goedkoop uitzien. Ook jammer dat het 'handvat' van de pendel (het kraaltje aan het einde van de ketting) van plastic is, ook dat maakt het een beetje goedkoop voelen. Verder ben ik tevreden.

Namasté Anna Huizinga! 🌼
Namasté Anna Huizinga! 🌼
Bedankt voor je waardevolle feedback! We willen graag dat je helemaal tevreden bent met je ervaring bij Spiru. Als je verdere hulp nodig hebt of als je meer details wilt bespreken, neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@spiru.nl. We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat alles naar wens is.
Hartelijke groet,

Cyndi

Super fijn en goed, mooie producten en snelle levering. Ook goed verpakt.

Hartelijk dank! 🌸