Spiru

Martha Wijnstra

Op zich prima , had regenboogkristallen besteld, wat ik miste was visdraad erbij. Bij vorige bestellingen zat dat er dacht ik wel bij.

Reactie Spiru:

Bedankt voor je feedback. We kijken graag even met je mee. Wil je ons mailen via klantenservice@spiru.nl? Want als de visdraad bij het specifieke product hoorde (dat kunnen we nu niet zien, want we... Bedankt voor je feedback. We kijken graag even met je mee. Wil je ons mailen via klantenservice@spiru.nl? Want als de visdraad bij het specifieke product hoorde (dat kunnen we nu niet zien, want we kunnen niet zien bij welke order deze review hoort), sturen we het alsnog toe natuurlijk! 🌟

GWENDOLINE-JOHNY DAUCHY-VERBEKE

SUPER

Super, bedankt! 🌟

Roy Ramsingh

Zeer goede ervaring en keurig verzorgd. Advies: blijf in het goede investeren en gij zult genieten van de vrucht ervan.

Reactie Spiru:

Zeer goede ervaring, bedankt voor je advies! 🌟

Inge Freeth kieft

Grappig

Reactie Spiru:

Grappig, leuk om te horen! 😊

Virginia Brouwn

Ok

Bedankt voor je feedback! 🌟

Cor Liefveld

Heel goed

Reactie Spiru:

Heel goed, dank je wel! 🌟

rene wuite

Uitstekend

Reactie Spiru:

Uitstekend, fijn om te horen! 🌟

Marleen Verhulst

Super

Super, dank je! 🌟

Judit

Leuke webshop maar een gammel product

NamastΓ© Judit,
NamastΓ© Judit,
Dank je wel voor je feedback! πŸŒŸπŸ™ Het spijt ons te horen dat je het product als gammel hebt ervaren. We streven er altijd naar om producten van hoge kwaliteit te leveren, en het is belangrijk voor ons om te weten waar het precies misging.
Om dit probleem op te lossen, vragen we je vriendelijk om contact met ons op te nemen via klantenservice@spiru.nl. We willen graag samen met jou naar een passende oplossing zoeken en ervoor zorgen dat je tevreden bent. πŸ’«πŸ˜Š
Liefs,
Spiru Klantenservice