Spiru

Desy Custers

Zeer tevreden mooie producten met een goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie Spiru:

Geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! Bedankt voor het delen. 😊

Roberta Schneider

Perfect zoals altijd

Fantastisch! We waarderen je support enorm. 👍

N

Zen

Reactie Spiru:

Super om te horen dat alles naar wens was! We blijven ons best doen voor onze klanten. 💖

¡Tu Fuerza!

Fijn! Duidelijke site,snelle bezorging en mooie producten

Reactie Spiru:

Perfect! Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. 💯

M Jawaldyan

👍

Reactie Spiru:

Fijn om te weten dat je blij bent met je aankoop! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. 👌

Peter

Prima! Knuffelsteen als omschreven en fijn van gewicht. Snelle levering.

Reactie Spiru:

We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen! Dank je wel voor je vertrouwen. 🙏

Tineke Berkhout

Heel leuk hoe jullie je presenteren! Mooie en duidelijke site. En een snelle afwikkeling van de bestelling 👍🙏🏼

Reactie Spiru:

Heel erg bedankt voor je mooie woorden! We zijn blij dat je tevreden bent. 🌟

Roelfiena vanderwerk

Super

Reactie Spiru:

Dank je wel voor je positieve review! 🌟

Erwin Wiers

Met zorg van A naar B.

Reactie Spiru:

Geweldig om te horen dat je tevreden bent! 😊

Juul Boogaard

In de basis heel goed. Snel geleverd, leuke e-mails over de levering, product voldoet aan de verwachtingen en nog een leuk kaartje met een tekst erop. Uitstekend!

Mijn tip zou de volgende...

Mijn tip zou de volgende zijn. Mijn beleving als koper is uitstekend. Maar ik kocht het als cadeau. Degene aan wie ik het gaf krijgt de e-mails niet en heeft dus een andere beleving. Als je het helemaal plat slaat krijgt die persoon een doos met een fles erin. Dat had even goed van Bol kunnen zijn.

Het zou mij €2,50 - € 4,50 waard geweest zijn als u mij de optie had geboden om de fles in een leuke verpakking te ontvangen. Kaartje in de doos met de productomschrijving erbij zou het afmaken. Het zou mij ook wat waard geweest zijn als er een kaartje met een persoonlijke tekst bij besteld had kunnen worden.

Dus ik zie voor u de mogelijkheid om op één fles twee keer te upsellen:
* leuke verpakking met productomschrijving.
* kaartje in de verpakking met persoonlijke tekst.

Succes!

Reactie Spiru:

Bedankt voor je feedback! We nemen het ter harte om onze service voortdurend te verbeteren. ✨