Spiru

Jan Van Dyck

Mooi voorstelling,voor de rest alles inorde.

K.C. Warmerdam

De materialen oké, bezorging zeer slecht, doosje in de brievenbus zat zeer vast terwijl wij thuis waren. Niet zo ZEN Ongelofelijk. Daardoor gescheurd zakje. Anders 5 sterren.

Reactie Spiru:

Namasté K.C,
Namasté K.C,
Dankjewel voor het delen van je ervaring!
Wat jammer om te horen dat PostNL niet zo zorgvuldig met je pakketje om is gegaan, we kunnen begrijpen dat dit teleurstellend is! Je hebt de mogelijkheid om contact op te nemen met PostNL zodat zij de bezorger kunnen aanspreken op de manier van levering.
We hopen dat desondanks je producten de reis heelhuids hebben overleefd. Mocht dit niet het geval zijn, laat het onze klantenservice zeker weten. Ze kijken graag met je mee!
Warme groet namens Spiru

Wiggers

Leuk product, levering op tijd, verpakking belachelijk (had makkelijk door de brievenbus gekund ipv een door voor een hangertje).

Reactie Spiru:

Namasté WIggers,
Namasté WIggers,
Dankjewel voor het delen van je ervaring!
Wat betreft de verpakking, hebben wij helaas niet alle maten in ons assortiment die er op de markt te koop zijn. We proberen altijd de best passende verzenddoos uit te zoeken voor je bestelling. Helaas ontkomen we er soms niet aan dat deze iets aan de grote kant is, gezien een maat kleiner, te klein is voor jouw bestelling. Daarnaast houden we ook rekening met eventuele breekbaarheid en ruimte die producten nodig hebben om te kunnen bewegen om breuken tijdens het verzenden te voorkomen.
We hopen dat deze uitleg je meer duidelijkheid mag bieden.
Warme groet namens Spiru!