Spiru

Marlies Gietema

Helaas niet zo goed. Ik heb begin deze week twee mooie zoutlampjes (netjes optijd overigens) binnengekregen. Echter past de fitting/lampenpit niet in de uitsparing van de zoutsteen. Ik probeer al 3... Helaas niet zo goed. Ik heb begin deze week twee mooie zoutlampjes (netjes optijd overigens) binnengekregen. Echter past de fitting/lampenpit niet in de uitsparing van de zoutsteen. Ik probeer al 3 dagen telefonisch contact met ze te krijgen, maar ik krijg alleen het automatische bandje dat ze telefonisch bereikbaar zijn tussen 9:30-17:00, ik bel alleen maar tussen die tijden! Ik heb drie dagen geleden ook gelijk gemaild maar ik krijg geen reactie. Ik zou heel graag alleen een kleinere fitting ontvangen zodat in mijn lamp kan gebruiken. Ben momenteel uitgerekend van ons kindje en ik zou heel graag ‘s nachts bij dit mooie licht voeden!

Reactie Spiru:

Namasté Marlies,
Bedankt voor je review!
Wat jammer om te horen dat de fitting niet in je zoutlamp past, onze excuses hiervoor! Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Graag leggen we je...
Namasté Marlies,
Bedankt voor je review!
Graag leggen we je onze werkwijze uit, alle binnenkomende berichten worden van oud naar nieuw verwerkt. Met andere woorden de klanten die het langste wachten ontvangen het eerste een reactie.
Zo krijgt iedereen tijdig bericht, binnen 5 werkdagen zoals aangegeven in onze automatische bevestiging. Wanneer er dringende kwesties, vragen of opmerkingen zijn, zijn wij telefonisch bereikbaar van 9.30-17.00 uur van maandag tot en met vrijdag. Het kan voorkomen dat wij verminderd telefonisch bereikbaar zijn, dit hebben we ook in onze automatische ontvangstbevestiging staan.
We hopen op je begrip!
Warme groet namens Spiru.

Arlette Maria

Mijn bestelling in goede geur en orde ontvangen. Ik vind het wel jammer dat jullie geen veren hadden, nu dien ik alles af te zoeken om een veer/veren te vinden. En dien je dan ook nog eens 50 €... Mijn bestelling in goede geur en orde ontvangen. Ik vind het wel jammer dat jullie geen veren hadden, nu dien ik alles af te zoeken om een veer/veren te vinden. En dien je dan ook nog eens 50 € kosten te maken enkel voor een veer/ veren. Jammer hoor.

Reactie Spiru:

Namasté Arlette,
Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.
Namasté Arlette,
Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.
Bij Spiru hebben we meer dan 20.000 producten in ons assortiment, helaas kunnen we niet ieder product dat er bestaat opnemen in ons assortiment :)
Hopelijk kun je de smudge veer ergens anders bemachtigen.
Zenvolle groet namens Spiru!

Herma van Veldhuizen-Willemse

Prima, mooie producten op een heldere website. Misschien eem idee om kleine voorwerpen per brievenbuspakje te verzenden? Makkelijker voor de ontvanger en meemt minder ruimte in bij het transport.