Spiru

Willy van Gent van Overbeek

Was blij met me zwarte halsbandje, maar later niet meer.
de schakeltjes waren denk ik niet goed dicht gemaakt.
want hij viel zo van mijn hals af. mt.vr.gr. Willy

Reactie Spiru:

Namasté Willy,
Namasté Willy,
Dankjewel voor het delen van je ervaring!
We hebben per email contact gehad en waren nog in afwachting van de aanvullende informatie. Jammer genoeg hebben we geen reactie meer ontvangen op ons bericht. Wellicht is deze in de SPAM-box beland.
Mocht je de gevraagde informatie nog willen toesturen dan zullen we je klacht verder in behandeling nemen.
Warme groet namens Spiru

Johanna De Graaf

Mijn ervaring met Spiru was goed; verzending was snel en alles zorgvuldig ingepakt.

Praktijk Mareiki

Pendels van edelsteen zijn meteen stuk als ze vallen
daar word niet gewaarschuwd 2 meteen stuk

Reactie Spiru:

Namasté Praktijk Mareiki,
Namasté Praktijk Mareiki,
Dankjewel voor het delen van je ervaring!
Wat jammer om te horen dat de pendels beschadigd zijn geraakt doordat ze zijn gevallen. Als verkoper van edelsteenproducten mogen we ervan uitgaan dat onze klanten algemene kennis hebben over de eigenschappen van edelstenen of stenen in het algemeen, inclusief hun kwetsbaarheid. Daarnaast is het belangrijk om te begrijpen dat pendels, vanwege hun vorm, over het algemeen meer kwetsbaar zullen zijn dan bijvoorbeeld een palmsteen. De punt van een pendel is doorgaans fragiel vanwege zijn ontwerp en functie, wat extra voorzichtigheid vereist bij het gebruik ervan.
Hoewel we begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer een product beschadigd raakt, willen we benadrukken dat de verantwoordelijkheid voor schade veroorzaakt door eigen toedoen niet bij de verkoper ligt. Dit is in lijn met de Nederlandse wetgeving betreffende garantie.
We hopen dat deze informatie je meer duidelijkheid brengt.
Warme groet namens Spiru