Spiru

Davy Hessing

Geweldig

Reactie Spiru:

Namasté Davy, geweldig om te horen, dankjewel! ✨😊.

Yvonne

Super, mooie producten

Reactie Spiru:

Namasté Yvonne, blij dat je tevreden bent met onze producten! Dank je wel 💖.

Ria van Ravesteijn

Mooi.

Reactie Spiru:

Namasté Ria, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Dankjewel voor je reactie, we zijn blij dat alles goed bevallen is 😊✨.

Nicole Pijper

GEWELDIG

Reactie Spiru:

Namasté Nicole, geweldig om te lezen dat je zo enthousiast bent! Dank je wel voor je review, dit betekent veel voor ons 💫🙏.

Bart Hoogcarspel

Goed. Product voldoet aan verwachting, snelle levering.

Reactie Spiru:

Namasté Bart, fijn dat het product aan je verwachtingen voldoet en dat de levering snel was! We waarderen je feedback enorm, dankjewel 😊.

Annemiek Goudswaard

Spiru is een hele fijne online spirituele webshop met een grote assortiment en leuke deals.
Snelle levering en goed verpakt.

Reactie Spiru:

Namasté Annemiek, wat een mooie woorden! We zijn blij dat je onze webshop als fijn en divers ervaart. Dankjewel voor je fijne review en we hopen je snel weer terug te zien 🌿✨.

Top

Namasté 🌿,
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Dankjewel voor je feedback 😊✨.
Liefs!

Esther de boef

Uitstekend. Mijn Biotensor was stuk bij aankomst maar binnen een paar dagen had ik de nieuwe al in huis. Super service!

Namasté Esther,
Namasté Esther,
Wat fijn dat je zo tevreden bent! 😊 Jammer dat je Biotensor stuk aankwam, maar we zijn blij dat we dit snel voor je konden oplossen. Dank je wel voor je mooie woorden en graag tot ziens bij Spiru! 🌿✨

Marquin Weel

Reactie Spiru:

Bedankt voor je review, Marquin! Goed om te horen dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel weer bij Spiru! 🌸

Marga Ligthart

Deels prima, een deel ben ik niet tevreden over

Namasté Marga,
Namasté Marga,
Bedankt voor je feedback! We vinden het jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. 🙏 We helpen je graag verder om het op te lossen, dus als je ons laat weten waar het precies om gaat, dan kijken we graag met je mee. ✨
Je kunt ons bereiken via klantenservice@spiru.nl, en we staan voor je klaar om alles naar wens te maken!