Kade BV

voordeur bel

Kemp

Via google de website tegengekomen. Snelle reactie op mijn gestelde vragen.

nvt

Levering volgens afspraak.

Naam van het bedrijf is een andere dan Spinalis. Komt over als bijverdienste ipv professioneel bedrijf.
Ik krijg een herinnering terwijl ik nog nooit een factuur heb ontvangen. Wanneer ik om de originele factuur vraag, krijg ik die in mijn mailbox zonder excuses of iets. Betere communicatie zou prettig zijn.

Adviesbureau Marij van Ewijk-Zwitser

We hebben even gewacht met uw uitnodiging om de stoel te evalueren zodat we ook ervaring konden opdoen.
De stoel zit prima. We merken dat we spieren gebruiken in de onderrug die we op onze vorige stoel niet gebruikten. Dat vinden we positief.

Eerste instantie een beetje "vaag". telefonisch een afspraak gemaakt om een stoel tekomen bezichtigen, voor ons een ruim uur rijden. door drukte op de weg wat later dan gepland aangekomen. omdat... Eerste instantie een beetje "vaag". telefonisch een afspraak gemaakt om een stoel tekomen bezichtigen, voor ons een ruim uur rijden. door drukte op de weg wat later dan gepland aangekomen. omdat niet echt duidelijk is waar je precies terecht moet zelf maar rond gaan vragen. uiteindelijk in het pand nergens duidelijk aangegeven waar je terecht moet, ook inpandig kon niemand mij verder helpen.

Meer toegankelijk, via de website word niet echt duidelijk dat spontaan langskomen dus echt geen goede optie is.

Beautysalon Pure

Twee stoelen mogen uitproberen en toen gekozen voor degene die het beste voelde. Geeft rust en balans in de rug waardoor ik ook nog ontspannen ben na een dag werken. Top product!

Besteld in opdracht van verzekeraar voor een client met rugklachten die opleiding tot tandartsassistente volgt voor gebruik in stage.

nee

VoetKrachtAcht Pedicurepraktijk

Een top bedrijf, welke werkelijk waar top stoelen verkoopt. Mijn houding tijdens de pedicurebehandelingen is zoveel malen verbetert welke resulteert in drastische klachtenvermindering in de... Een top bedrijf, welke werkelijk waar top stoelen verkoopt. Mijn houding tijdens de pedicurebehandelingen is zoveel malen verbetert welke resulteert in drastische klachtenvermindering in de onderrug. Degelijk materiaal, goede service omdat ik de stoel 2 weken kosteloos heb mogen uitproberen. Een stoel van Spinalis is een aanrader voor een ieder met een zittend beroep!

Van Top Tot Teen

Goede service. Fijne stoel

Stoel is uitermate geschikt voor de klachten die ik heb