8.3/10

Snel en correct!

Goede stoel, wel een beetje prijzig

Ik ben naar Houten gereden om de stoel te bekijken, en mocht deze direct meenemen!

Snelle service, vriendelijke mensen

Blijkt dat niet iedereen direct 8 uur op een dag op een spinalis kan zitten. Wanneer je echt rugklachten hebt, dan niet te enthousiast van start. Ik moest er echt aan wennen en bouw het op met een aantal uren per dag. Dit is wel goed om even te melden. Hoewel er wel gezegd is dat je wat spierpijn kan krijgen, ben ik teruggefloten door mijn Cesar-therapeut :)

Op een correcte en fijne manier geholpen. We zijn tevreden over de aanschaf

Persoonlijke aanpak

iets meer info over verstelbaarheid van de stoelen op de website

Praktijk Tineke Nauta

Een fijne stoel om lekker in te bewegen. Op maat te brengen in eenvoudige handelingen. Soms even wennen aan het vragen van evenwicht bij het gedachteloos gaan zitten. Mij bevalt de stoel prima. Ik...

Een handige locatie met de mogelijkheid stoelen te "passen".

Paula Schouten-Mokveld van Massage Maasdam

Erg prettig. Eerst elkaar ontmoet op de jaarbeurs in Utrecht. Daar al informatie gekregen.
Later telefonisch contact gehad om een afspraak te maken in de showroom.
En daar kon ik na...

Goed, degelijk product. Ik vind het vooral fijn dat de stoel meebeweegt, zodat ik zittend mijn beroep als massagetherapeut kan blijven uitvoeren tijdens mijn zwangerschap.

Heerlijke stoel! Zonder deze stoel zou ik niet hele dagen zittend werk kunnen doen.

P. Kleijnen

Voor mijn werk zit ik 3 dagen per week achter mijn beeldscherm. Op mijn oude bureaustoel zat ik in elkaar gezakt en vooral op rechts waardoor ik uiteindelijk klachten kreeg in mijn onderrug en later...

Is gemotiveerd om een goed product te leveren en een tevreden klant te hebben.

Jonathan Maduro

Het was een rib uit mijn lijf, maar iedere cent waard! Ik had s'avonds lichte rugpijn en sinds ik de Spinalis Spider heb ben ik zo fit als een hoentje.

Paul is een fijne man die met me meedenkt!

Fijne stoel die geheel voldoet aan mijn wensen.