8.3/10

Uitstekende ervaring. Heb last erg veel last van mijn onderrug, zeker als ik op een verkeerde stoel zit of lang moet staan. De stoel die ik heb werkt super. Ik zit niet alleen goed, maar na lang...

Het feit dat ik kon de stoel twee weken (!) op proef kon gebruiken zegt veel over het vertrouwen in de kwaliteit van het product dat wordt verkocht. Zou het niet bevallen, dan zou de stoel worden teruggenomen. De verpakking ideaal: de stoel komt gemonteerd in een doos. Die maak je open alsof je een kast open doet en je rolt de stoel er zo uit. Geen tillen, geen gedoe. Geweldig toch?!

Ga zo door!

Goed en kort lijnen

leverancierlijst

voeten en verwennen

Een hele fijne stoel die me helpt om mijn rugklachten te verminderen

UnitR reclamebureau Breda

Mooie producten en goede levering.

Overzichtelijke website met goede order afhandeling.

Pirma service en de stoel doet wat hij belooft. Als je zitten op een zitbal al kende - en dat wiebelen prettig vindt - dan is de Spinalis een feest van herkenning!

Pedicure

Na ruim een week proefzitten, heb ik de spinalis rodeo aangeschaft. Bijzonder prettig voor de lage rug. Eerste dagen beetje spierpijn in de bovenbenen. Maar nu merk ik dat ik soepeler opsta dan uit...

Ik kwam zelf op de bonnefooi naar Houten om de stoel te bekijken. Ik mocht de stoel zonder problemen direct meenemen om 14 dagen proef te zitten. Zeer goede service!!!

Ik kon aan het gebouw niet zien waar Spinalis zat. Ik dacht dat ik verkeerd was. Toch de bedrijfsnaam op de ruit plakken o.i.d. Gelukkig werd de telefoon opgenomen, anders was ik weer weggereden.

Annemiek Gerrits, medisch pedicure

Zit gped

Snelle service

Al aangegeven: voor de medische sector zouden witte stoelhoezen beter verkopen. Of eventueel los leverbare hoezen.

Goed. Zit er tekort op om meer te zeggen. Tot nu toe bevalt het heel goed.

Paul Ouderen

Kennis gemaakt met de stoel na een aantrekkelijk aanbod van Paul Koop. Heb rugproblemen en zocht naar een goede werkstoel. Ik doe veel zittend werk. Verbluffend hoe ik langere tijd zittend kan...

Direct en inlevend.

Uitstekend

reactie snelheid op vragen
mogelijkheid om stoel te lenen om te proberen
openingstijden en optie om het zaterdag of in de avond te doen - briljante klanten instelling van Paul!

Info over levering - was dag eerder dan afgesproken en toevallig was ik ook thuis
Info over gemak van in elkaar zetten van de tafel - suggestie is dat het heel makkelijk is...echter je moet echt wel handig zijn en 2 mannen hebben om het in elkaar zetten (waarvan een iig handy is :-)