8.3/10

snelle afhandeling en communicatie.

Wellicht op de site vermelden dat bepaalde instelmogelijkheden ontbreken, met toelichting waarom deze ontbreken.

Veel betere zithouding, slechte houding wordt onmiddellijk afgestraft doordat stoel 360 kantelt

Bijzonder klantvriendelijk en uitstekende service

Prima stoel. Wel prijzig.

Stoelen zijn terplekke te zien en uit te proberen. En meteen mee te nemen.

Tip: in overleg met de fabrikant de stoelleuningen naar keuze met stoffen of afneembare bekleding of een eventueel een hard kunststof leuning. Wellicht en wat ruimer kleuren pallet...nu zwart en blauw.

Vind het een prettige stoel
Enige nadeel vind ik dat de armleuning niet onafhankelijk van de rugleuning op hoogte te verstellen is en dat de rugleuning niet dichterbij gezet kan worden.

Deze stoel is echt een geweldige oplossing voor mensen met rug problemen, of eigenlijk voor iedereen, - ter preventie van! Je zit ' actief' waarbij je steeds een klein beetje je spieren gebruikt en...

Etikon Nederland BV

Heb sinds een aantal maanden een ergonomische stoel van Spinalis, Deze stoel helpt mij echt om mijn houding en rugklachten te verbeteren.

Je wordt fijn geholpen en heb ook een handleiding bij de stoel meegeleverd gekregen.

momenteel niet

Softwarebedrijf Utrecht

Snel, deskundig en behulpzaam.

Persoonlijke service en makkelijk alle producten eerst uitproberen.

Het zou fijn zijn meerdere showroom locaties te hebben.

De stoel werd ons aangeraden door een bekende.Wij hebben moeiteloos informatie via de website kunnen vinden. Wij hebben direct een ervaren verkoper kunnen spreken, die ons verder adviseerde.

Deskundigheid, transparantie, prettig omgang.

Hans ter Hoek

Betreft de Spinalis Spider Zwart ergonomische bureaustoel. Heel erg prettig om op te zitten. De het ontwerp/flexibiliteit werkt positief op vermindering van de lage rugklachten.

Klantgerichte benadering. Erg prettig om de diverse mogelijkheden in Houten te kunnen zien en uitproberen. Overigens zou de informatie over de stoelen op de website tot de zelfde keuze geleid hebben.

Doorgaan zoals nu.