Monique

Ik heb de stoel online gekocht met ondersteuning en begeleiding van Paul wat de beste stoel voor mij zou kunnen zijn. En de stoel is zo fijn met mijn werk als therapeut. Mijn rug is zeer blij met... Ik heb de stoel online gekocht met ondersteuning en begeleiding van Paul wat de beste stoel voor mij zou kunnen zijn. En de stoel is zo fijn met mijn werk als therapeut. Mijn rug is zeer blij met deze aanschaf.

Geen, begeleiding en bereikbaarheid via mail en/of app is top.

Goedemorgen Monique,
Goedemorgen Monique,
Hartelijk dank voor je mooie review! Jij bent de tweehonderdste tevreden klant die een mooie review schrijft! Nogmaals dank! En ik wens je nog veel plezier van het dynamische zitten op Spinalis. Met vriendelijke groet, Paul Koop

Karin Ulrich

Persoonlijk advies. Stoel heeft een positief effect op mijn hernia klachten.

Goedendag Karin,
Goed om te horen dat het dynamische zitten een positief effect heeft op je hernia-klachten. Dank je voor je reactie en zeer positieve review! MvG Paul

Gelakt door Keet

Heel tevreden, bevalt erg goed.. Wil nooit meer een andere stoel weer!

Reactie Spinalis ergonomische stoelen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Geweldig dat je nooit meer een andere stoel wilt! Nogmaals dank!

APC Vastgoed

De stoel is goed maar de afspraken zijn waardeloos. Op de site staat gratis verzending maar blijkbaar als je niet op de site besteld moet je verzendkosten betalen waar vooraf niet over gesproken is.

Geachte heer Van de Wetering,
Geachte heer Van de Wetering,
Ik heb toegegeven dat u een punt heeft. Er staat niet op de site dat de verzending alleen gratis is als je op de site bestelt en afrekent. Ik heb u toegezegd dat ik dat ga aanpassen, zodat daarover geen misverstanden kunnen ontstaan. Om u te gemet te komen heb ik de verzendkosten van uw telefonische bestelling aan u gecrediteerd.

Pedicure te Deventer

Ik heb de kruk nu een half jaar in gebruik. Sindsdien veel minder last van mijn rug. Hij bevalt mij goed

Een mogelijkheid om in mijn eigen buurt bij andere mensen te informeren die een vergelijkbare stoel hebben en te bekijken. als je nog nooit een spinalis hebt gezien of op gezeten is het lastig te... Een mogelijkheid om in mijn eigen buurt bij andere mensen te informeren die een vergelijkbare stoel hebben en te bekijken. als je nog nooit een spinalis hebt gezien of op gezeten is het lastig te beoordelen of het lekker zit. Een stoel opgestuurd te krijgen waarvan je het binnen een minuut al weet dat het niks is, is niet zinvol

Reactie Spinalis ergonomische stoelen:

Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je je ervaring hebt gedeeld!

oamkb Zeist

Aankoop Spinalis stoel

Met mijn korte benen vroeg ik om een verlaagd onderstel en die kon snel geleverd worden. Top!

Beste Ron,
Hartelijk dank voor je review!
Paul

Wim uit het prachtige Noorden

Super fijne stoel, goed zitcomfort. Goed voor de conditie van de rug.

Ik kan zo geen verbeterpunten bedenken.

Reactie Spinalis ergonomische stoelen:

Hartelijk dank voor je geweldig positieve review.

Alexander

Erg goedu

Reactie Spinalis ergonomische stoelen:

Alexander bedankt voor je prachtige aanbeveling.
Ik vind het altijd weer fijn dat klanten zo tevreden zijn over Spinalis en mijn manier van werken.
Fijne dag nog!

Koop communicatie

Ben spontaan op de sight gekomen en dat sprak mij enorm aan .Aangezien ik niet fulltime werk als ambulant pedicure heb ik gewacht om deze enquête in te vullen als ik de stoel echt gebruik en dat is... Ben spontaan op de sight gekomen en dat sprak mij enorm aan .Aangezien ik niet fulltime werk als ambulant pedicure heb ik gewacht om deze enquête in te vullen als ik de stoel echt gebruik en dat is op dit moment nog thuis .Mijn vraag is nog of de stoel nog iets verder naar beneden kan ?Ik heb de betaling pas vandaag bij mijn ongewenste mail gezien .Vond al raar dat ik die nog niet gehad had .Nu meteen betaald .Verder gebruik ik de stoel bij strijken en piano spelen .Super ! Ik wacht uw antwoord nog af .
Mvg Noor Wijnschenk.

Nou nee

Dag Noor,
Hartelijk dank voor leuke reactie.
Leuk ook dat je hem ook als pianokruk gebruikt!
Op de website staat ook een filmpje van de Rodeo als pianokruk.
Met vriendelijke...
Dag Noor,
Hartelijk dank voor leuke reactie.
Leuk ook dat je hem ook als pianokruk gebruikt!
Op de website staat ook een filmpje van de Rodeo als pianokruk.

NA

Prima, fijne stoel en goed effect of rug.

Jammer dat de kleuren versie van stoelen niet voorhanden zijn - ik zou dat melden op de website om teleurstelling te voorkomen. Check even alle betalingen voordat je een aanmaning stuurt.

Reactie Spinalis ergonomische stoelen:

Hartelijk dank voor de review en je suggestie om te melden op de website dat er alleen zwarte stoelen op voorraad zijn en dat stoelen met afwijkende kleuren speciaal besteld moeten worden.