Eerste instantie een beetje "vaag". telefonisch een afspraak gemaakt om een stoel tekomen bezichtigen, voor ons een ruim uur rijden. door drukte op de weg wat later dan gepland aangekomen. omdat...

Fijne stoel, het uitprobeer systeem geeft vertrouwen en werkt erg prettig.

Meer toegankelijk, via de website word niet echt duidelijk dat spontaan langskomen dus echt geen goede optie is.

Beautysalon Pure

Twee stoelen mogen uitproberen en toen gekozen voor degene die het beste voelde. Geeft rust en balans in de rug waardoor ik ook nog ontspannen ben na een dag werken. Top product!

Prettig geholpen, fijne communicatie en het gevoel dat je rustig mag bekijken wat je het prettigst vind.

Besteld in opdracht van verzekeraar voor een client met rugklachten die opleiding tot tandartsassistente volgt voor gebruik in stage.

goede communicatie, goede dienstverlening en advies. flexibel in afleveringsmoment en locatie. Alles goed verlopen en client tevreden.

nee

VoetKrachtAcht Pedicurepraktijk

Een top bedrijf, welke werkelijk waar top stoelen verkoopt. Mijn houding tijdens de pedicurebehandelingen is zoveel malen verbetert welke resulteert in drastische klachtenvermindering in de...

geweldig dat ik kosteloos de stoel 2 volle weken heb mogen uitproberen!

Van Top Tot Teen

Goede service. Fijne stoel

Stoel is uitermate geschikt voor de klachten die ik heb

openstelling en op afspraak op zaterdag. Er wordt tijd genomen om stoelen te proberen.

Positief

ja

nee

Greetje Krijgsman/Florensis

Erg goed

snelle levering

Goed, ik kreeg al heel vlot een offerte opgestuurd en na goedkeuring kwam de stoel ook al heel snel voor twee weken proef.
De stoel zit goed, maar het is echt wel even wennen en de twee weken...

Vlotte manier van werken.

Na een week werd mij al gevraagd of ik de stoel wilde houden, daarop zei ik graag de twee weken te willen proberen alvorens te beslissen. Na afspraak gemaakt te hebben dat ikzelf terug zou bellen, werd ik alweer gebeld voor de afgesproken datum. Dat voelt een beetje pusherig. Advies: geef de mensen ook echt twee weken tijd om te proberen en leg zelf goed vast wanneer de stoel in ontvangst genomen is.

mw. M. Bousmina

Ik bemerk duidelijk verschil tussen de Spinalis Hacker en een normale bureaustoel, erg prettige stoel die inderdaad ervoor zorgt dat de buikspieren getraind worden., en zo de rug versterkt.

Erg fijne communicatie direct aan de telefoon.

Geen verbeterpunten