Vind het een prettige stoel
Enige nadeel vind ik dat de armleuning niet onafhankelijk van de rugleuning op hoogte te verstellen is en dat de rugleuning niet dichterbij gezet kan worden.

Deze stoel is echt een geweldige oplossing voor mensen met rug problemen, of eigenlijk voor iedereen, - ter preventie van! Je zit ' actief' waarbij je steeds een klein beetje je spieren gebruikt en...

Etikon Nederland BV

Heb sinds een aantal maanden een ergonomische stoel van Spinalis, Deze stoel helpt mij echt om mijn houding en rugklachten te verbeteren.

Je wordt fijn geholpen en heb ook een handleiding bij de stoel meegeleverd gekregen.

momenteel niet

Softwarebedrijf Utrecht

Snel, deskundig en behulpzaam.

Persoonlijke service en makkelijk alle producten eerst uitproberen.

Het zou fijn zijn meerdere showroom locaties te hebben.

De stoel werd ons aangeraden door een bekende.Wij hebben moeiteloos informatie via de website kunnen vinden. Wij hebben direct een ervaren verkoper kunnen spreken, die ons verder adviseerde.

Deskundigheid, transparantie, prettig omgang.

Hans ter Hoek

Betreft de Spinalis Spider Zwart ergonomische bureaustoel. Heel erg prettig om op te zitten. De het ontwerp/flexibiliteit werkt positief op vermindering van de lage rugklachten.

Klantgerichte benadering. Erg prettig om de diverse mogelijkheden in Houten te kunnen zien en uitproberen. Overigens zou de informatie over de stoelen op de website tot de zelfde keuze geleid hebben.

Doorgaan zoals nu.

Salon Ester

Actieve zithouding, wel wennen de eerste week

Joan / No Excess B.V.

Fijn telefonisch contact. In de showroom prima uitleg en hulp bij uitzoeken en instellen van de juiste stoel.
Dat de stoel direct meemocht ingesteld en al helemaal top!

Duidelijke website en deskundig personeel

nee