8.3/10

Pediko

Nog niet lang genoeg in gebruik om hier over te kunnen oordelen

Weet ik nog niet

bibi beauty

T is even wennen omdat de stoel met je mee beweegd. ik had zelfs wat spierpijn. Als schoonheidssoecialiste is t belangrijk dat je geen rugklachten krijgt. Dus ik ben heel blij dat ik deze stoel... T is even wennen omdat de stoel met je mee beweegd. ik had zelfs wat spierpijn. Als schoonheidssoecialiste is t belangrijk dat je geen rugklachten krijgt. Dus ik ben heel blij dat ik deze stoel aangeschaft heb.

de stoel beweegt mee, zodat je meer met je benen werkt. Zo ontzie je je rug.

nog geen.

Goede service

Flexibel in levertijd en bezorgen

Jolanda's Nagelboet

Goede uitleg, uitgebreid de tijd genomen op een zaterdag

Yaza

Een stoel die echt werkt. De rugpijn was bij met 2 weken al verdwenen en daarna nooit meer last van heb gehad. Ik zit veel tijdens mijn werk en deze stoel is daar ideaal voor geschikt. Ik kom vol... Een stoel die echt werkt. De rugpijn was bij met 2 weken al verdwenen en daarna nooit meer last van heb gehad. Ik zit veel tijdens mijn werk en deze stoel is daar ideaal voor geschikt. Ik kom vol energie thuis in de avond.

Het contact en de hulp.

Kade BV

toegangkelijk, presentatie

voordeur bel

Kemp

Via google de website tegengekomen. Snelle reactie op mijn gestelde vragen.

Duidelijke en overzichtelijk website. Men beantwoord snel de gestelde vragen.

nvt

Levering volgens afspraak.

Naam van het bedrijf is een andere dan Spinalis. Komt over als bijverdienste ipv professioneel bedrijf.
Ik krijg een herinnering terwijl ik nog nooit een factuur heb ontvangen. Wanneer ik om de originele factuur vraag, krijg ik die in mijn mailbox zonder excuses of iets. Betere communicatie zou prettig zijn.

Adviesbureau Marij van Ewijk-Zwitser

We hebben even gewacht met uw uitnodiging om de stoel te evalueren zodat we ook ervaring konden opdoen.
De stoel zit prima. We merken dat we spieren gebruiken in de onderrug die we op onze vorige stoel niet gebruikten. Dat vinden we positief.

Persoonlijke benadering en kwaliteit van de stoel

Eerste instantie een beetje "vaag". telefonisch een afspraak gemaakt om een stoel tekomen bezichtigen, voor ons een ruim uur rijden. door drukte op de weg wat later dan gepland aangekomen. omdat... Eerste instantie een beetje "vaag". telefonisch een afspraak gemaakt om een stoel tekomen bezichtigen, voor ons een ruim uur rijden. door drukte op de weg wat later dan gepland aangekomen. omdat niet echt duidelijk is waar je precies terecht moet zelf maar rond gaan vragen. uiteindelijk in het pand nergens duidelijk aangegeven waar je terecht moet, ook inpandig kon niemand mij verder helpen.

Fijne stoel, het uitprobeer systeem geeft vertrouwen en werkt erg prettig.

Meer toegankelijk, via de website word niet echt duidelijk dat spontaan langskomen dus echt geen goede optie is.