Administratie en Advies Centrum Eemdijk

Heb nu minder last van rug en heupen, het is nog niet helemaal over maar verwacht dat dit binnenkort wel zo is

Duidelijkheid

niet

Ron Djojoastro

Vlotte afhandeling

Actieve benadering met wat er wel in voorraad is zodat keus bij klient wordt gelegd of hij langer wilt wachten of niet.

Geen. Zo doorgaan

Mercelinas Pedicure te Zevenaar

Fijne stoel. Betere houding.

Stoel wordt op de juiste maat geleverd. Je mag de stoel eerst uitproberen. Goede service.

Ik zou het op dit moment niet weten.

Zo communicatie & PR

Prettige stoel om op te zitten. Na twee weken gebruik waren mijn lage rugklachten al bijna helemaal verdwenen.

Prima geholpen, duidelijk informatie

Andere bedrijfsnaam (Koop Communicatie) kan voor verwarring zorgen. Apart nummer voor de Spinalis stoelen met een doorschakeling (zodat maar 1 telefoon nodig is) een idee?

Pedicure judith

Ik ben zeer tevreden met de werkkruk van Spinalis.

Een degelijke werkkruk met een actieve zithouding

Erna Vaags / Eva Ondermode

Eerst even wennen, nu heel blij met deze stoel.

persoonlijke benadering

Talent2Use

Ik vind het een hele fijne bureau stoel omdat ik niet statisch zit. Dit dwingt me een correcte houding aan te nemen. Mijn rug wordt stukken minder belast. Heel fijn met al dat zitten in de Coronatijd!

Zeer goed en gedegen advies, persoonlijk contact, snelheid, stoel op proef voor 2 weken zonder aanbetaling. Kortom, ik ben erg tevreden over de service van deze kwalitatief hoogwaardige stoel.

Nee, die heb ik niet

KA

De Spinalis Hacker is een bijzondere stoel die ervoor zorgt dat je op de juiste manier in beweging blijft terwijl je zit. Zeker met rugproblemen is het belangrijk om een juiste zithouding te hebben... De Spinalis Hacker is een bijzondere stoel die ervoor zorgt dat je op de juiste manier in beweging blijft terwijl je zit. Zeker met rugproblemen is het belangrijk om een juiste zithouding te hebben tijdens werk achter het bureau. Daarnaast is het design erg mooi.

Persoonlijk advies, neemt de tijd voor jou als klant, op maat.

Peter

Stoel makkelijk meegenomen om thuis het zitten goed te ervaren

Binder groenprojecten

Net bedrijf dat zijn afspraken nakomt

Je kan de stoel eerst uitproberen voordat je deze aanschaft