By Melissa

Super blij mee

Je wordt gedwongen om goed te zitten

Geen verbeterpunten of tips

Snelle en prettige service. Super dat je stoel op proef krijgt.

Snelle en prettige service. Super dat je stoel op proef krijgt.

Goois Natuurreservaat, Josien van Hassel

Via via gehoord van de Spinalis stoelen en er ook even op mogen zitten. Gelijk enthousiast. Inmiddels al een 1,5 maand zeer tevreden met mijn "eigen" stoel op kantoor. Vooral voor mijn onderrug... Via via gehoord van de Spinalis stoelen en er ook even op mogen zitten. Gelijk enthousiast. Inmiddels al een 1,5 maand zeer tevreden met mijn "eigen" stoel op kantoor. Vooral voor mijn onderrug goede resultaten.

Goede begeleiding bij het kiezen van de juiste stoel.

N.v.t.

Bouwbedrijf Gerwald Blom

Super fijn bedrijf

Uitleg en snelle levering

Terecht

Prima dienstverlening. Duidelijke informatie.

duidelijk en klantgericht

Gemeente Moerdijk

goede uitleg duidelijke site

moeilijk te vinden

Reactie Spinalis ergonomische stoelen:

Hartelijk dank voor jullie goede beoordeling. Wij gaan deze beoordeling gebruiken om onze performance nog verder te verbeteren. Fijn om te horen dat jullie de uitleg goed vinden en de site... Hartelijk dank voor jullie goede beoordeling. Wij gaan deze beoordeling gebruiken om onze performance nog verder te verbeteren. Fijn om te horen dat jullie de uitleg goed vinden en de site duidelijk.
Nogmaals dank!
Paul

Smitt Training & Advies

Sinds de lockdown doe ik mijn werk meer vanuit mijn bureaustoel. Dat gaf meer rugbelasting. Daarom zocht ik naar een bureaustoel die mijn rug zou ontzien. De Spinalisstoel doet dit voor mij. Hij zit... Sinds de lockdown doe ik mijn werk meer vanuit mijn bureaustoel. Dat gaf meer rugbelasting. Daarom zocht ik naar een bureaustoel die mijn rug zou ontzien. De Spinalisstoel doet dit voor mij. Hij zit fijn en geeft mijn rug een permanent gevoel van massage. Echt heel bijzonder. De beste koop van 2020 voor mijn rug. Topproduct!

Snel bereikbaar en vriendelijke bejegening. Mogelijkheid om de stoel twee weken uit te proberen. Prettige manier van zaken doen.

groter aanbod van diverse modellen in de showroom.

Reactie Spinalis ergonomische stoelen:

Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Jullie onderstaande reactie waardeer ik zeer!
Nogmaals dank!
Paul Koop

Amanda

Super actief zitten

Mooie kwaliteit

Hartelijk dank Amanda,
Een mooi waardering van 5 sterren!
Paul Koop