Talent2Use

Ik vind het een hele fijne bureau stoel omdat ik niet statisch zit. Dit dwingt me een correcte houding aan te nemen. Mijn rug wordt stukken minder belast. Heel fijn met al dat zitten in de Coronatijd!

Zeer goed en gedegen advies, persoonlijk contact, snelheid, stoel op proef voor 2 weken zonder aanbetaling. Kortom, ik ben erg tevreden over de service van deze kwalitatief hoogwaardige stoel.

Nee, die heb ik niet

KA

De Spinalis Hacker is een bijzondere stoel die ervoor zorgt dat je op de juiste manier in beweging blijft terwijl je zit. Zeker met rugproblemen is het belangrijk om een juiste zithouding te hebben... De Spinalis Hacker is een bijzondere stoel die ervoor zorgt dat je op de juiste manier in beweging blijft terwijl je zit. Zeker met rugproblemen is het belangrijk om een juiste zithouding te hebben tijdens werk achter het bureau. Daarnaast is het design erg mooi.

Persoonlijk advies, neemt de tijd voor jou als klant, op maat.

Peter

Stoel makkelijk meegenomen om thuis het zitten goed te ervaren

Binder groenprojecten

Net bedrijf dat zijn afspraken nakomt

Je kan de stoel eerst uitproberen voordat je deze aanschaft

Schoonheidssalon Nollie Kleijheeg

De Spinalis heb ik al enige jaren en ben er nog steeds superblij mee

Keurige service

Nee hoor, topbedrijf

Kral Westen

Prima Ervaring alles wordt keurig geleverd en voldoet aan de verwachtingen

duidelijk in communicatie

Concept Noord

Top

Persoonlijke begeleiding

Binder Groenprojecten

Bedrijf via internet gevonden, vanaf eerste contact goed geholpen/geadviseerd.

Goed advies, snelle reactie

Frans Brouwers

Goed bij ernstige rugpijn. Algemeen voldoende mits er afgewisseld wordt in houdinbg, bijvoorbeeld staan of andree stoel.

Stoel is statisch. Moeilijk instelbaar. Rug en zitvlak en leuning niet onafhankelijk in te stellen.

M. Schrier

Voor zowel privé als zakelijk een Spinalis Navigator werkstoel aangeschaft na een hernia operatie. Na de bijzonder pijnlijke periode wil je alles behalve dat nog eens doormaken. Daarom gekozen voor... Voor zowel privé als zakelijk een Spinalis Navigator werkstoel aangeschaft na een hernia operatie. Na de bijzonder pijnlijke periode wil je alles behalve dat nog eens doormaken. Daarom gekozen voor zitcomfort waarbij je lichaam niet voortdurend een statische houding aanneemt maar juist in beweging blijft. Het is even wennen, vooral het gaan zitten, maar uiteindelijk ervaar je een fijne zithouding en aangename ondersteuning van je rug. Ik ben erg blij met deze keuze.