Wendy van Van Scheijndel

Heel goed

Goede ervaring. Goed en persoonlijk advies.

Persoonlijk, professioneel.

Fijne ergonomische stoel. Merk een actievere zithouding. Het wennen aan de stoel viel wel mee. Vind de zitting persoonlijk aan de harde kant, mag van mij iets zachter.

snelheid, goed te bereiken, zowel mail als telefonisch.

Goede communicatie

Prettig geholpen bij het uitzoeken van een stoel. Deze bevalt uitstekend. Het is fijn om de stoel twee weken op proef te krijgen. Dat is ook nodig, want de actieve zit van de stoel maakt dat men in...

Zeer goede service. Ik werd goed geholpen bij het uitzoeken van het model stoel. Ook kreeg ik de stoel gratis mee op proef, na twee weken volgde pas de factuur. De stoel zelf zit perfect en helpt goed bij het voorkomen en verhelpen van rugklachten.

1) Er is online weinig informatie te vinden over Spinalis stoelen. Zo is het lastig om gebruikersrecensies te vinden en/of filmpjes over de werking van de stoelen. Hierdoor twijfelde ik bij het aankopen van de stoel.
2) Ik zou graag enkele filmpjes zien hoe ik de stoel het beste kan afstellen.

Tevreden na de stoel te hebben uitgeprobeerd.

Know How! Consultancy

Snelle service, mogelijkheid om de stoel twee weken op proef te hebben. Echter na 2 dagen al overtuigd en enthousiast over de stoel.

De mogelijkheid om de stoel uit te proberen zonder verplichtingen.

Nee.

prima kwaliteit

geen verstelbare armleuningen

De Voetenkamer

Het was even wennen met name naar voren kantelen. Na een hele dag op de Rodeo gezeten te hebben had ik geen last meer van mijn rug en bekken.

Persoonlijke aandacht.