8.3/10

Greetje Krijgsman/Florensis

Erg goed

snelle levering

Goed, ik kreeg al heel vlot een offerte opgestuurd en na goedkeuring kwam de stoel ook al heel snel voor twee weken proef.
De stoel zit goed, maar het is echt wel even wennen en de twee weken...

Vlotte manier van werken.

Na een week werd mij al gevraagd of ik de stoel wilde houden, daarop zei ik graag de twee weken te willen proberen alvorens te beslissen. Na afspraak gemaakt te hebben dat ikzelf terug zou bellen, werd ik alweer gebeld voor de afgesproken datum. Dat voelt een beetje pusherig. Advies: geef de mensen ook echt twee weken tijd om te proberen en leg zelf goed vast wanneer de stoel in ontvangst genomen is.

mw. M. Bousmina

Ik bemerk duidelijk verschil tussen de Spinalis Hacker en een normale bureaustoel, erg prettige stoel die inderdaad ervoor zorgt dat de buikspieren getraind worden., en zo de rug versterkt.

Erg fijne communicatie direct aan de telefoon.

Geen verbeterpunten

Huisartspraktijk Geerdink

Perfecte stoel voor een goede houding van de rug. Voor zittende werkzaamheden is het voor mij de beste stoel. Dit is mijn 2e stoel, nu ook voor een medewerker gekocht.

Uitvoeren bestelling goed uitgevoerd.

Michiel Boesveldt

Fijne stoel, sindsdien geen merkbare rugklachten meer

Goede duidelijke instructies

Wellicht wat linkjes naar wetenschappelijke artikelen die aantonen dat het zitten op een bal(vormige) stoel goed is. Was na aanschaf met iemand in discussie geraakt die dat deels in twijfel trok.

Steven/Wittenberg

Prima, goed afspraak na gekomen

Prettig contact, vlotte afhandeling

Beetje gek dat de stoel uitsluitend terug kan ik originele verpakking.
Moet je wel eerst kunnen lezen voordat je de stoel uitpakt.

Goede ontvangst in showroom. Goede uitleg over verschillende producten.

Fijn dat het product op proef kan worden meegenomen.

Romintax Beheer BV

Ronduit positief. Zeer coöperatief in meedenken bij de keuze van de stoel. Na digitale selectie uit ruime keus had ik twee favorieten. Met gericht persoonlijk advies heb ik een keus kunnen maken...

Klantgericht en professioneel aanbieden van stoel met prima kwaliteit die biedt wat Spinalis belooft.

Wat ik wel irritant vind dat ik inmiddels vele malen een reminder heb ontvangen voor deelname aan de enquête.

Fantastisch,
Rug blijft veel soepeler