VoetKrachtAcht Pedicurepraktijk

Een top bedrijf, welke werkelijk waar top stoelen verkoopt. Mijn houding tijdens de pedicurebehandelingen is zoveel malen verbetert welke resulteert in drastische klachtenvermindering in de... Een top bedrijf, welke werkelijk waar top stoelen verkoopt. Mijn houding tijdens de pedicurebehandelingen is zoveel malen verbetert welke resulteert in drastische klachtenvermindering in de onderrug. Degelijk materiaal, goede service omdat ik de stoel 2 weken kosteloos heb mogen uitproberen. Een stoel van Spinalis is een aanrader voor een ieder met een zittend beroep!

Van Top Tot Teen

Goede service. Fijne stoel

Stoel is uitermate geschikt voor de klachten die ik heb

Positief

nee

Greetje Krijgsman/Florensis

Erg goed

Goed, ik kreeg al heel vlot een offerte opgestuurd en na goedkeuring kwam de stoel ook al heel snel voor twee weken proef.
De stoel zit goed, maar het is echt wel even wennen en de twee weken...
De stoel zit goed, maar het is echt wel even wennen en de twee weken proef is daarbij erg fijn!

Na een week werd mij al gevraagd of ik de stoel wilde houden, daarop zei ik graag de twee weken te willen proberen alvorens te beslissen. Na afspraak gemaakt te hebben dat ikzelf terug zou bellen,... Na een week werd mij al gevraagd of ik de stoel wilde houden, daarop zei ik graag de twee weken te willen proberen alvorens te beslissen. Na afspraak gemaakt te hebben dat ikzelf terug zou bellen, werd ik alweer gebeld voor de afgesproken datum. Dat voelt een beetje pusherig. Advies: geef de mensen ook echt twee weken tijd om te proberen en leg zelf goed vast wanneer de stoel in ontvangst genomen is.

mw. M. Bousmina

Ik bemerk duidelijk verschil tussen de Spinalis Hacker en een normale bureaustoel, erg prettige stoel die inderdaad ervoor zorgt dat de buikspieren getraind worden., en zo de rug versterkt.

Geen verbeterpunten

Huisartspraktijk Geerdink

Perfecte stoel voor een goede houding van de rug. Voor zittende werkzaamheden is het voor mij de beste stoel. Dit is mijn 2e stoel, nu ook voor een medewerker gekocht.

Michiel Boesveldt

Fijne stoel, sindsdien geen merkbare rugklachten meer

Wellicht wat linkjes naar wetenschappelijke artikelen die aantonen dat het zitten op een bal(vormige) stoel goed is. Was na aanschaf met iemand in discussie geraakt die dat deels in twijfel trok.

Steven/Wittenberg

Prima, goed afspraak na gekomen

Beetje gek dat de stoel uitsluitend terug kan ik originele verpakking.
Moet je wel eerst kunnen lezen voordat je de stoel uitpakt.