Van Mook Schoentechniek en Voetzorg (Ryanne)

Fantastisch

Goedemorgen Ryanne,
Nog hartelijk dank voor je goede waardering. Maar liefst 5 sterren!
Paul Koop

ReulingSchutte

Prettige en snelle service

Reactie Spinalis ergonomische stoelen:

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling: 5 sterren!
Paul Koop

Pedisana Giethoorn

Ik werk er sinds een paar dagen op, het was de eerste dag heel even wennen, maar het voelt goed en ondanks dat de zitting zeer beweeglijk is, wat ook moet, is het wel een mooie stevige zitting.... Ik werk er sinds een paar dagen op, het was de eerste dag heel even wennen, maar het voelt goed en ondanks dat de zitting zeer beweeglijk is, wat ook moet, is het wel een mooie stevige zitting. Degelijk uitgevoerd.

Reactie Spinalis ergonomische stoelen:

Hartelijk dank voor je review! De Spinalis Rodeo heeft als eigenschap dat de zitting meebeweegt met de bewegingen die je maakt. Hierdoor worden je diepe-core-stabiliteitsspieren steeds sterker... Hartelijk dank voor je review! De Spinalis Rodeo heeft als eigenschap dat de zitting meebeweegt met de bewegingen die je maakt. Hierdoor worden je diepe-core-stabiliteitsspieren steeds sterker waardoor je steeds beter rechtop gaat zitten. Met vriendelijke groet, Paul Koop

Administratie en Advies Centrum Eemdijk

Heb nu minder last van rug en heupen, het is nog niet helemaal over maar verwacht dat dit binnenkort wel zo is

niet

Ron Djojoastro

Vlotte afhandeling

Geen. Zo doorgaan

Mercelinas Pedicure te Zevenaar

Fijne stoel. Betere houding.

Ik zou het op dit moment niet weten.

Zo communicatie & PR

Prettige stoel om op te zitten. Na twee weken gebruik waren mijn lage rugklachten al bijna helemaal verdwenen.

Andere bedrijfsnaam (Koop Communicatie) kan voor verwarring zorgen. Apart nummer voor de Spinalis stoelen met een doorschakeling (zodat maar 1 telefoon nodig is) een idee?

Pedicure judith

Ik ben zeer tevreden met de werkkruk van Spinalis.

Erna Vaags / Eva Ondermode

Eerst even wennen, nu heel blij met deze stoel.

Talent2Use

Ik vind het een hele fijne bureau stoel omdat ik niet statisch zit. Dit dwingt me een correcte houding aan te nemen. Mijn rug wordt stukken minder belast. Heel fijn met al dat zitten in de Coronatijd!

Nee, die heb ik niet