Hele fijne stoel voor mijn ex-hernia-operatie rug. Merk dat ik langer achter elkaar kan zitten. Zegen voor mijn kantoorbaan

Ik heb de bureau stoel al jaren en het heeft mij een heel eind van de rugpijn afgeholpen.
Helaas ging de stoel kapot door een veerbreuk.
Ik vond dat wel erg snel, aangezien de meeste...
Helaas ging de stoel kapot door een veerbreuk.
Ik vond dat wel erg snel, aangezien de meeste bureaustoelen alleen slijten door gebruik waar het de bekleding betreft.

Nadat ik dus weer aangewezen was op mijn oude bureaustoel begon de rug weer op te spelen.
Reden waarom ik alsnog een nieuwe stoel heb aangeschaft.
de rug is nu weer hersteld, dus een voorzichtige conclusie is dat het toch iets met deze stoel te maken heeft.

De kwaliteit van de producten nog iets verhogen zodat dergelijke breuken tot het verleden gaan behoren

Ik moet er nog erg aan wennen

I.v.m. een lage rug hernia was ik op zoek naar een goede stoel.
Na wat zoekwerk op internet kwam ik uit op Spinalis.
Ik mocht de stoel 2 weken uittesten en hij beviel me prima.
...
I.v.m. een lage rug hernia was ik op zoek naar een goede stoel.
Na wat zoekwerk op internet kwam ik uit op Spinalis.
Ik mocht de stoel 2 weken uittesten en hij beviel me prima.
De stoel geeft wat verlichting en zorgt er voor dat ik minder stijf ben als ik op sta.
Uiteraard gaat de stoel mijn hernia niet weg nemen, maar ik heb er wel baat bij.

Akkimas Lianne Hartog

Ik heb nu 1 jaar een Spinalis stoel en ik heb geen rugpijn meer!!! Ik maak reclame voor deze fantastische stoel !!!

Prettig en uitstekende service

Ga zo door!

Edwards

Tot dusver bevalt hij prima, hartelijk dank

snelle aanmaning :-)

Nagelstudio Au3

Super!!

Duidelijk aangeven over de hoogte van de gastheer en de bijkomende kosten daarvan..

Pieter Verstappen, medewerker Plusteam Geldrop-Mierlo & Waalre

Ik maak sinds kort gebruik van de Spinalis Spider. Het is echt wennen maar de zit is prima en voel ook dat ik actiever zit.

De aanschafprijs is erg hoog en m.i. had ik graag vooraf in uw toonzaal de stoel bezichtigd, nu gaat het allemaal via de PC en de stoel wordt thuis afgeleverd. Een meer persoonlijke aandacht gaat... De aanschafprijs is erg hoog en m.i. had ik graag vooraf in uw toonzaal de stoel bezichtigd, nu gaat het allemaal via de PC en de stoel wordt thuis afgeleverd. Een meer persoonlijke aandacht gaat mijn voorkeur uit.

noorderborg makelaars

Mijn ervaring is zeer goed. goede service en goede uitleg