I-watch

Ik vind het tot op heden erg lastig om te beoordelen of deze stoel wel geschikt is voor mij. Ik probeer er iedere dag zo veel mogelijk op te zitten maar vind het ook een verademing om even weer op... Ik vind het tot op heden erg lastig om te beoordelen of deze stoel wel geschikt is voor mij. Ik probeer er iedere dag zo veel mogelijk op te zitten maar vind het ook een verademing om even weer op een gewone bureaustoel te kunnen zotten.

de twee weken echter zijn veel te kort om te onderzoeken. Ik ben bv veel op andere locaties en onderweg en dus spreek je in twee weken slechts effectief over een paar uurtjes test-tijd. dat is echt... de twee weken echter zijn veel te kort om te onderzoeken. Ik ben bv veel op andere locaties en onderweg en dus spreek je in twee weken slechts effectief over een paar uurtjes test-tijd. dat is echt te weinig.
Maar ja je moet wel een beslissing nemen in die twee weken dus neem je het zekere voor het onzekere en laat je de stoel staan in de hoop dat het echt gaat passen....

Ontzettend goed geholpen en advies gekregen, stoel zit als gegoten en merk dat ik echt veel fitter bent aan het eind van de dag!

Nee, alleen meer adverteren om hun naamsbekendheid te vergoten, er zijn niet zoveel van en is voor elke bedrijf waar zittend beroep wordt uitgeoefend aan te raden deze stoel aan te schaffen, ik ben... Nee, alleen meer adverteren om hun naamsbekendheid te vergoten, er zijn niet zoveel van en is voor elke bedrijf waar zittend beroep wordt uitgeoefend aan te raden deze stoel aan te schaffen, ik ben helemaal om!

info@rommiesvoetenzorg

Goede website,
goed telefonisch contact
snelle levering

Op de website kon in bij het tabblad die ik nodig had niet doorklikken naar de stoel op proef. Daarom heb ik toen telefonisch contact op genomen en ben verder prima geholpen.

Heel prettig, erg fijne bureaustoel!

Kantoor medewerker

Vriendelijk en kundig advies

Saskia J.

Het bedrijf is toegankelijk en bereikbaar, ik ben zeer vriendelijk en spontaan geholpen bij het uitzoeken en de correspondentie voor en na de aankoop. De stoel zit heerlijk en mijn pijn is weg. Ik... Het bedrijf is toegankelijk en bereikbaar, ik ben zeer vriendelijk en spontaan geholpen bij het uitzoeken en de correspondentie voor en na de aankoop. De stoel zit heerlijk en mijn pijn is weg. Ik raad het bedrijf en de stoel iedereen aan.

Bedrijf is op navigatie wel te vinden maar je ziet aan het pand (vanuit de auto) niet dat zij hier ook echt gevestigd zitten. Dit omdat de naam niet duidelijk buiten is vermeld en je veracht een... Bedrijf is op navigatie wel te vinden maar je ziet aan het pand (vanuit de auto) niet dat zij hier ook echt gevestigd zitten. Dit omdat de naam niet duidelijk buiten is vermeld en je veracht een winkel/showruimte en het gebouw is een kantoor complex.

Patricia Pedicure

Als pedicure zit ik heel veel. Deze stoel met de actieve zit is voor mij perfect. Het is eerst wel wennen, het lijkt eerst wel of je wat spierpijn krijgt van het zitten op de spinalis. Na 2 weken... Als pedicure zit ik heel veel. Deze stoel met de actieve zit is voor mij perfect. Het is eerst wel wennen, het lijkt eerst wel of je wat spierpijn krijgt van het zitten op de spinalis. Na 2 weken ben ik al helemaal gewend. Hoe de stoel op de lange duur bevalt weet ik niet, maar gezien de positieve ervaringen van collega’s zit ik daar niet zo over in.

Digital Worker

Goed advise en goed product

Wellicht op de site vermelden dat bepaalde instelmogelijkheden ontbreken, met toelichting waarom deze ontbreken.