Zeer goede ervaring, zie onder

Pedicure Alie Welling

Prima, heerlijke stoel! voldoet goed

m.Wijnen

Erg goed

Ingrid

De Spinalis Spider bevalt mij erg goed. Ik kan zowel stevig, ontspannen zitten als beweeglijk en actief, op het puntje van de stoel. Het zitten voelt actiever waardoor ik het beter volhoud een week... De Spinalis Spider bevalt mij erg goed. Ik kan zowel stevig, ontspannen zitten als beweeglijk en actief, op het puntje van de stoel. Het zitten voelt actiever waardoor ik het beter volhoud een week zittend op kantoor door te brengen. Zitten op deze stoel is niet meer passief 'neerploffen' want het gehele middengedeelte van je lijf blijft mobiel. De alcantara bekleding is heerlijk zacht en goed te reinigen indien nodig.

Perfecte stoel!

Uitstekende ervaring. Heb last erg veel last van mijn onderrug, zeker als ik op een verkeerde stoel zit of lang moet staan. De stoel die ik heb werkt super. Ik zit niet alleen goed, maar na lang... Uitstekende ervaring. Heb last erg veel last van mijn onderrug, zeker als ik op een verkeerde stoel zit of lang moet staan. De stoel die ik heb werkt super. Ik zit niet alleen goed, maar na lang staan hierop te gaan zitten voel je de pijn wegtrekken. Het is even wennen met een beweegbare zitting, nu is het heerlijk om af en toe te kunnen bewegen en eventueel je houding te veranderen zonder dat je rug opspeelt. Ik ben heel blij met de aankoop!

Ga zo door!

Goed en kort lijnen

leverancierlijst

voeten en verwennen

Een hele fijne stoel die me helpt om mijn rugklachten te verminderen

UnitR reclamebureau Breda

Mooie producten en goede levering.