Jochem

Positief, de actieve zitting helpt zeker met mij rug klachten

Ik heb de stoelen een keer uitgeprobeerd op een beurs. Later zag ik op de site dat je een stoel 14 dagen kunt uitproberen en dat heb ik gedaan.
Ik voel dat de stoel goed is voor mijn rug en...
Ik voel dat de stoel goed is voor mijn rug en dat het stimuleert om actief te blijven zitten. Want ook op deze 'wiebelige' stoel heb ik toch de neiging om stil te blijven zitten, maar de voor mij toch vrij harde/stevige zitting houdt me alert.

Prima goed uitleg

Weet ik niet

Positief, zowel het contact moment als bestelling

nee

John Verbruggen

Ik heb een lange geschiedenis met rsi klachten. In april kocht ik de Spinalis Apollo. Het is belangrijk om even te gaan proefzitten, want ik dacht eigenlijk voor een andere stoel te gaan, maar kwam... Ik heb een lange geschiedenis met rsi klachten. In april kocht ik de Spinalis Apollo. Het is belangrijk om even te gaan proefzitten, want ik dacht eigenlijk voor een andere stoel te gaan, maar kwam toch op deze stoel uit. Sinds ik deze stoel heb, heb ik minder klachten en ben ik veel minder moe na een lange dag achter mijn computer. Ik kan Spinalis dan ook van harte aanbevelen!

Even een pijl op de doos, zodat de koerier de doos niet op kop neerzet.

Caroline van den Berg / Praktijk 2c Achterveld

Inmiddels heb ik mijn Spinalis stoel al weer enkele maanden. Ik ben bijzonder blij met mijn stoel, ben voor controle nog enkele keren voor de rug bij de fysiotherapeut geweest. Mijn rug is bijzonder... Inmiddels heb ik mijn Spinalis stoel al weer enkele maanden. Ik ben bijzonder blij met mijn stoel, ben voor controle nog enkele keren voor de rug bij de fysiotherapeut geweest. Mijn rug is bijzonder goed los. Ik ben al meer dan 20 jaar een chronische "rug patient" nadat ik ooit met een lelijke val een breuk aan mijn bekken heb opgelopen. Hierdoor kost mij heel veel moeite en tijd om de rug los te houden. Nu ik op de Spinalis stoel zit, houd ik met zitten de rug los. Echt super!
Wanneer je aan de stoel bent gewend, ja dat heeft een paar dagen nodig. Dan is het een tractatie voor de rug om op deze stoel te mogen zitten. Wanneer ik een drukke dag heb gehad en dan nog een avond bezoek heb dan gaat de werkstoel mee naar de woonkamer en zit ik heerlijk nog een avond makkelijk op mijn spinalis stoel. Ik heb echt niet kunnen denken dat het nog een fijn zou kunnen zijn om op een stoel te zitten. Voor iedereen met rugklachten is dit een echte aanrader.

Ik heb geen verbeterpunten.

Monica Maessen / VTK B.V.

De spinalis stoel is een aanvulling tot het verbeteren van mijn rugklachten.
Vanaf het moment dat ik de stoel ging gebruiken zijn de klachten verminderd.

Prettig om de stoel uit te kunnen proberen.

Ik kon het gebouw moeilijk in.

Positieve ervaring. De stoel die ik wilde hebben kon meteen 2 weken op proef meegenomen worden.