Goede ontvangst in showroom. Goede uitleg over verschillende producten.

Romintax Beheer BV

Ronduit positief. Zeer coöperatief in meedenken bij de keuze van de stoel. Na digitale selectie uit ruime keus had ik twee favorieten. Met gericht persoonlijk advies heb ik een keus kunnen maken... Ronduit positief. Zeer coöperatief in meedenken bij de keuze van de stoel. Na digitale selectie uit ruime keus had ik twee favorieten. Met gericht persoonlijk advies heb ik een keus kunnen maken waar ik zeer tevreden over ben.

Wat ik wel irritant vind dat ik inmiddels vele malen een reminder heb ontvangen voor deelname aan de enquête.

Fantastisch,
Rug blijft veel soepeler

Wendy van Van Scheijndel

Heel goed

Goede ervaring. Goed en persoonlijk advies.

Fijne ergonomische stoel. Merk een actievere zithouding. Het wennen aan de stoel viel wel mee. Vind de zitting persoonlijk aan de harde kant, mag van mij iets zachter.

Prettig geholpen bij het uitzoeken van een stoel. Deze bevalt uitstekend. Het is fijn om de stoel twee weken op proef te krijgen. Dat is ook nodig, want de actieve zit van de stoel maakt dat men in... Prettig geholpen bij het uitzoeken van een stoel. Deze bevalt uitstekend. Het is fijn om de stoel twee weken op proef te krijgen. Dat is ook nodig, want de actieve zit van de stoel maakt dat men in de eerste week op verschillende plekken spierpijnen kan voelen, voornamelijk in de benen. Dit neemt na de eerste week volledig af, waarna de stoel comfortabel zit. Mijn rugklachten zijn, zoals beloofd, grotendeels afgenomen. Dit merkte ik ook na de eerste week al.

1) Er is online weinig informatie te vinden over Spinalis stoelen. Zo is het lastig om gebruikersrecensies te vinden en/of filmpjes over de werking van de stoelen. Hierdoor twijfelde ik bij het... 1) Er is online weinig informatie te vinden over Spinalis stoelen. Zo is het lastig om gebruikersrecensies te vinden en/of filmpjes over de werking van de stoelen. Hierdoor twijfelde ik bij het aankopen van de stoel.
2) Ik zou graag enkele filmpjes zien hoe ik de stoel het beste kan afstellen.