Veel betere zithouding, slechte houding wordt onmiddellijk afgestraft doordat stoel 360 kantelt

Prima stoel. Wel prijzig.

Tip: in overleg met de fabrikant de stoelleuningen naar keuze met stoffen of afneembare bekleding of een eventueel een hard kunststof leuning. Wellicht en wat ruimer kleuren pallet...nu zwart en... Tip: in overleg met de fabrikant de stoelleuningen naar keuze met stoffen of afneembare bekleding of een eventueel een hard kunststof leuning. Wellicht en wat ruimer kleuren pallet...nu zwart en blauw.

Vind het een prettige stoel
Enige nadeel vind ik dat de armleuning niet onafhankelijk van de rugleuning op hoogte te verstellen is en dat de rugleuning niet dichterbij gezet kan worden.

Deze stoel is echt een geweldige oplossing voor mensen met rug problemen, of eigenlijk voor iedereen, - ter preventie van! Je zit ' actief' waarbij je steeds een klein beetje je spieren gebruikt en... Deze stoel is echt een geweldige oplossing voor mensen met rug problemen, of eigenlijk voor iedereen, - ter preventie van! Je zit ' actief' waarbij je steeds een klein beetje je spieren gebruikt en van houding veranderd, zonder dat dit je moe maakt. Na een tijdje zitten sta je veel frisser op, het bewijs dat het werkt en dat lang passief zitten eigenlijk ook helemaal niet goed is voor een mens. Ik ben zelf neuroloog; raad deze stoelen van harte aan!

Etikon Nederland BV

Heb sinds een aantal maanden een ergonomische stoel van Spinalis, Deze stoel helpt mij echt om mijn houding en rugklachten te verbeteren.

momenteel niet

Softwarebedrijf Utrecht

Snel, deskundig en behulpzaam.

Het zou fijn zijn meerdere showroom locaties te hebben.

De stoel werd ons aangeraden door een bekende.Wij hebben moeiteloos informatie via de website kunnen vinden. Wij hebben direct een ervaren verkoper kunnen spreken, die ons verder adviseerde. De stoel werd ons aangeraden door een bekende.Wij hebben moeiteloos informatie via de website kunnen vinden. Wij hebben direct een ervaren verkoper kunnen spreken, die ons verder adviseerde.
Wij waren geïnteresseerd in een laag model voor een kind, waarbij een kortere onderdeel besteld moest worden. Toen wij op afspraak de stoelen kwamen bekijken, was de gewenste onderdeel reeds gemonteerd, zodat ons dochter de stoel direct kon passen en uiteindelijk meenemen.
De stoel bevalt prima. Het contact met de verkoper was zeer aangenaam. Wij kregen alle aandacht en een gevoel van transparantie en vertrouwen.

Hans ter Hoek

Betreft de Spinalis Spider Zwart ergonomische bureaustoel. Heel erg prettig om op te zitten. De het ontwerp/flexibiliteit werkt positief op vermindering van de lage rugklachten.

Doorgaan zoals nu.

Salon Ester

Actieve zithouding, wel wennen de eerste week