Pirma service en de stoel doet wat hij belooft. Als je zitten op een zitbal al kende - en dat wiebelen prettig vindt - dan is de Spinalis een feest van herkenning!

Pedicure

Na ruim een week proefzitten, heb ik de spinalis rodeo aangeschaft. Bijzonder prettig voor de lage rug. Eerste dagen beetje spierpijn in de bovenbenen. Maar nu merk ik dat ik soepeler opsta dan uit... Na ruim een week proefzitten, heb ik de spinalis rodeo aangeschaft. Bijzonder prettig voor de lage rug. Eerste dagen beetje spierpijn in de bovenbenen. Maar nu merk ik dat ik soepeler opsta dan uit mijn gewone zadelzit stoeltje.
De rodeo is niet goedkoop, maar voor mij zeer de moeite en geld waard!

Ik kon aan het gebouw niet zien waar Spinalis zat. Ik dacht dat ik verkeerd was. Toch de bedrijfsnaam op de ruit plakken o.i.d. Gelukkig werd de telefoon opgenomen, anders was ik weer weggereden.

Annemiek Gerrits, medisch pedicure

Zit gped

Al aangegeven: voor de medische sector zouden witte stoelhoezen beter verkopen. Of eventueel los leverbare hoezen.

Goed. Zit er tekort op om meer te zeggen. Tot nu toe bevalt het heel goed.

Nee

Paul Ouderen

Kennis gemaakt met de stoel na een aantrekkelijk aanbod van Paul Koop. Heb rugproblemen en zocht naar een goede werkstoel. Ik doe veel zittend werk. Verbluffend hoe ik langere tijd zittend kan... Kennis gemaakt met de stoel na een aantrekkelijk aanbod van Paul Koop. Heb rugproblemen en zocht naar een goede werkstoel. Ik doe veel zittend werk. Verbluffend hoe ik langere tijd zittend kan blijven werken! De eerste uren voelen zwaar maar daarna is het een vederlichte ervaring! Kunst is om van mijn stoel af te komen om mijn verantwoorde oefeningen te doen.

Uitstekend

Info over levering - was dag eerder dan afgesproken en toevallig was ik ook thuis
Info over gemak van in elkaar zetten van de tafel - suggestie is dat het heel makkelijk is...echter je moet echt wel handig zijn en 2 mannen hebben om het in elkaar zetten (waarvan een iig handy is :-)

Snel en correct!

Goede stoel, wel een beetje prijzig

Ik ben naar Houten gereden om de stoel te bekijken, en mocht deze direct meenemen!

Blijkt dat niet iedereen direct 8 uur op een dag op een spinalis kan zitten. Wanneer je echt rugklachten hebt, dan niet te enthousiast van start. Ik moest er echt aan wennen en bouw het op met een... Blijkt dat niet iedereen direct 8 uur op een dag op een spinalis kan zitten. Wanneer je echt rugklachten hebt, dan niet te enthousiast van start. Ik moest er echt aan wennen en bouw het op met een aantal uren per dag. Dit is wel goed om even te melden. Hoewel er wel gezegd is dat je wat spierpijn kan krijgen, ben ik teruggefloten door mijn Cesar-therapeut :)

Op een correcte en fijne manier geholpen. We zijn tevreden over de aanschaf

iets meer info over verstelbaarheid van de stoelen op de website