Renate Appelman

Hele fijne stoel

Goedemorgen Renate,
Dank voor je review. Fijn dat je het een hele fijne stoel vindt.
Ik wens je nog vele jaren veel plezier van het dynamische zitten op Spinalis.

Particuliere

Geen alles ok

Beste Greet,
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Ik wens je nog veel plezier het
dynamische zitten op Spinalis.

Marcel realestate

HJG Lammers

Prima, ik kan zo actief zitten waardoor mijn rug stabiel blijft

Pedicure Rian

Schouder /nek klachten sterk verminderd. Helaas nu bekkenklachten

Had een grijze besteld maar deze was helaas niet gelijk leverbaar. Helaas niet op de website zichtbaar. Via telefonisch contact goed overleg gehad.

Fassaert

Al jarenlang ervaring met de stoel, de actieve zit, kraakt soms, wieltjes niet altijd gewillig op tegelvloer.
de keuze is goed geweest destijds.

Wieltjes en kraken??!!

Monique

Ik heb de stoel online gekocht met ondersteuning en begeleiding van Paul wat de beste stoel voor mij zou kunnen zijn. En de stoel is zo fijn met mijn werk als therapeut. Mijn rug is zeer blij met... Ik heb de stoel online gekocht met ondersteuning en begeleiding van Paul wat de beste stoel voor mij zou kunnen zijn. En de stoel is zo fijn met mijn werk als therapeut. Mijn rug is zeer blij met deze aanschaf.

Geen, begeleiding en bereikbaarheid via mail en/of app is top.

Goedemorgen Monique,
Goedemorgen Monique,
Hartelijk dank voor je mooie review! Jij bent de tweehonderdste tevreden klant die een mooie review schrijft! Nogmaals dank! En ik wens je nog veel plezier van het dynamische zitten op Spinalis. Met vriendelijke groet, Paul Koop

Karin Ulrich

Persoonlijk advies. Stoel heeft een positief effect op mijn hernia klachten.

Goedendag Karin,
Goed om te horen dat het dynamische zitten een positief effect heeft op je hernia-klachten. Dank je voor je reactie en zeer positieve review! MvG Paul

Gelakt door Keet

Heel tevreden, bevalt erg goed.. Wil nooit meer een andere stoel weer!

Reactie Spinalis ergonomische stoelen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Geweldig dat je nooit meer een andere stoel wilt! Nogmaals dank!