Stoef Luyckx

Felicia Buijsman

Toppers!

Gewoon helemaal top

Dirk Pynaert

Het was één van de eerste keren dat ik iets kocht bij jullie , en ik ben zeer tevreden

de prijs , snelheid van levering , de verpakking

Eline M

Spel was beschadigd, (zowel hoeken als achterkant volledig ingedeukt) omdat het helaas niet zo goed verpakt zat.

Reactie SpellenVariant:

Had maar even contact met ons opgenomen, dan had ik u de teleurstelling kunnen besparen. Het is altijd zonde dat er in het verzendproces beschadigingen optreden, maar dit had ik direct voor u... Had maar even contact met ons opgenomen, dan had ik u de teleurstelling kunnen besparen. Het is altijd zonde dat er in het verzendproces beschadigingen optreden, maar dit had ik direct voor u opgelost.
Iets wat we na het lezen van uw feedback natuurlijk met terugwerkende kracht voor u zullen doen.
Peter-Paul van Houten
www.spellenvariant.nl
info@spellenvariant.nl
0517 852 752

Meinte

Uitstekende website voor bordspellen

Duidelijk, snel geleverd, goede prijs. Meerdere bordspellen gekocht, alles goed verpakt.

Maud Courtens

Snelle levering. Alles in goede staat ontvangen. Aanbevolen verkoper!

Annemieke v O

Super

Snelle verzending, goed verpakt

Ruben

Ik heb hier een aantal keer spellen besteld. Deze worden keurig verpakt en snel geleverd. Problemen met een product worden snel en op een vriendelijke manier opgelost. Aanrader!

Daphne

Heldere communicatie en site, snelle levering van een spel dat ik nergens in Nederland snel kon krijgen!