9.5/10

LJM

Uitstekend

Naast een zeer overzichtelijke website, een zeer betrouwbaar voorraadsysteem.
Goede verpakking en snelle verzending.

Yvonne

Snelle correcte afhandeling

Emilio

Ik heb tot nu toe 1 artikel besteld voor 19:00u en ik had het artikel de volgende dag in huis.
Klasse.

Olivier

Zeer goed! Begin januari 2019: Mage Knight Ultimate Edition was nog bij geen enkele andere (online) winkel te krijgen, maar wel bij Spellenvariant en ook nog tegen een hele goede prijs. In eerste...

Beschikbaarheid van moeilijk verkrijgbare spellen.
Zeer scherpe prijs.
Snel antwoord op mails.

Nick's Tabletop Reviews

Ik had Mansions of Madness besteld en de levering is prima gegaan zoals het hoort. Het gebruik van de PostNL pakkettendienst is zeer fijn en betrouwbaar. Ik ben zeker van plan vaker gebruik te maken...

De informatie van de inhoud van het product is zeer fijn om te weten wat ieder product behelst.

Joey

Snel, alles zo goed als beloofd

Zeer snel

Japie

Voldoende

Aanbod
Levering

Playmaster

Spirit Island besteld en deze werd netjes de volgende dag geleverd. Goede communicatie en duidelijk overzicht op de website.

Ik heb nog gebeld met spellenvariant over een product wat niet leverbaar was volgens de website of mijn bestelling vertraagd zou worden. Er werd mij verteld dat de levering dezelfde middag nog binnen zou komen. Binnen een half uur waren de producten alweer aangemeld op de website en alles werd netjes geleverd de volgende dag.
Bij ontvangst bleek er een onderdeel te missen in de doos. De spellenvariant heeft dit netjes aangemeld zodat ik hier geen omkijken meer naar had.

J. Brugman

Prima levering.