Shanti

Prima product en snelle verzending

Sabrina

Ik heb nog niks ontvangen dus heb nog geen ervaring ja dat het er te laat is

Track en trace

Reactie Speelgoedpostorder.nl:

Beste Klant,
Wij hebben uw bestelling verstuurd als briefpost. Deze had al op uw deurmat moeten liggen. We hebben uw voicemail ingesproken. omdat wij u verder willen helpen.

Jan Bayense

Heldere site, zeer snelle verzending en perfecte levering.

Erg goed

Vandermeulen Rita

Geachte ,
Zeer te vreden van levering en ook van de medekers zie vriendelijk.

De betalinglmethode vind ik persoonlijk ingewikkeld betaling ING VANUIT BELGIË ? Tegenover andere nedelandse bedijven zeer eenvoudiger.
Ik had genoteerd in mijn bestelling om op een datum te leveren, ik belde en kreeg te horen dat mijn levering opweg was zonder dat ik verwittig werd. En niet op de gevraagde datum
Na mijn bestelling te hebben ontvangen met order nr 7885970 Orca deze is defect hadden ze opgeblazen maar blijft niet opgeblaast tot grote ontchoogeling van klein zoon. Morgenvroeg bel ik naar dienst 0031725646576 wat ik moet doen voor een nieuwe Orca bestelling zo vlug mogelijk kan ontvangen want mijn kleinkind heeft verdriet dat zijn geschenk niet
opgeblaast blijft. Ik hoop dat dit kan opgelost worden liefst zo vlug mogelijk
Hartelijk dank voor alles
Vandermeulen Rita
Landschapschilderstraat 18/2
1160 Brussel Begië
0471793302

Goed en snel geregeld

Marga

U bedrijf een dikke voldoende. Maar post.nl die echt niet. Te lui om uit de auto te stappen. Ik was thuis en hij is gewoon doorgereden. ook geen briefje in de brievenbus dat ergens het pakketje kan...

Een andere postbezorger nemen

Bestelling geplaatst, voor 15:00 uur en de volgende dag al in huis. helemaal geweldig.

Janssen-Amkreutz ELMM

Bestelling ging heel goed. Ook afleverdatum was perfect. Afleveradres Jumbo O.L. Vrouwestraat 5 te Kerkrade heeft pakket op afleverdatum meteen geretourneerd (zou geen naam vermeld zijn op pakket...

Geen idee