Sabine

Gewoon goed

Uw beoordeling:

Heb al meerdere malen vouchers via spaonline besteld. Betaling verloopt vlot evenals het ontvangen van de vouchers. Tijdje terug telefonisch contact gehad met de klantendienst over de... Heb al meerdere malen vouchers via spaonline besteld. Betaling verloopt vlot evenals het ontvangen van de vouchers. Tijdje terug telefonisch contact gehad met de klantendienst over de Valentijnactie en ik ben super, vriendelijk en snel verder geholpen. Was toppie. Site om aan te bevelen. Doe zo verder.

Jet

Voordelig sauna toegang maar wat een gedoe!

Uw beoordeling:

In de zoektocht naar voordelige sauna tickets uitgekomen bij spa online. Een keuze waar ik achteraf niet blij mee was. Ondanks dat ik mij geregistreerd had kwam de e-mail in mn spam box terecht. Het... In de zoektocht naar voordelige sauna tickets uitgekomen bij spa online. Een keuze waar ik achteraf niet blij mee was. Ondanks dat ik mij geregistreerd had kwam de e-mail in mn spam box terecht. Het duurde een dag voor ik dat door had en dacht dus eerst dat ik naar mn kaartjes kon fluiten. In de e-mail stond geen code. Leeg bestand met 0 mb. Uiteindelijk dus de site geopend en daar ingelogd. Op de app versie kun je de ticket code niet zien. Daar heb je de web versie voor nodig. Om dit allemaal uit te vogelen was ik al weer een paar uur verder Toen wilde ik een reservering doen en liep de site iedere keer vast. Soms pakte die de code niet en moest ik gewoon afrekenen, dan annuleerde ik en moest de site weer opnieuw laden Het heeft me dus ruim 2 dagen en heel veel irritatie gekost om een paar euro extra te besparen.bij mijn gebruikelijke sites zoals social deal of groupon heb ik dit nooit gehad. Ik zou spa online dus niet meer uitkiezen om te boeken. Je gaat naar de sauna om te ontstressen, nou dat ik wel nodig na deze ervaring.

Dion

Heerlijke saunadag in Son

Uw beoordeling:

Snel en makkelijk van een kortingactie gebruik gemaakt via Spa-online.com.
De volgende dag een heerlijke saunadag in Son gehad. Lekker rustig en prima eten.
Kortom een geslaagde dag.

Laura

Tevreden

Uw beoordeling:

De kaartjes snel in mijn mail. Fijn! Want stond al voor de deur van de sauna 😂

Zorika

Top top top

Geweldig

Mandy

Super!

Uw beoordeling:

Fijne service en goede deals! Site is ook fijn en overzichtelijk.

Suzan

SpaOnline redde onze saunadag :)

Uw beoordeling:

Vorige week waren wij naar een Sauna gegaan waar de bon die we bij hadden niet ingeleverd kon worden. Door de site van Spa online vonden we een sauna in de buurt waar de bon wel ingeleverd kon... Vorige week waren wij naar een Sauna gegaan waar de bon die we bij hadden niet ingeleverd kon worden. Door de site van Spa online vonden we een sauna in de buurt waar de bon wel ingeleverd kon worden en konden we zelfs een kortingskaartje scoren en voor een leuke prijs naar binnen. Fijne site en zonder veel moeite binnen 10min een kaartje. Gebruik de volgende keer weer deze site.

José en Ger

Verzorgde sauna met een uitgebreide menukaart en verschillende intieme sauna's

Uw beoordeling:

Klein complex maar wel fijn voor een ontspannen dagje uit.

marij Vermeulen

Sauna oase

Uw beoordeling:

alles is snel geregeld en vooral het feit dat er geen extra toeslag in de sauna betaald hoeft te worden is prettig

Anneleen

Uw beoordeling:

Dankzij SpaOnline.com van een mooie korting kunnen genieten. Alles vlot verlopen.