Miranda

Duidelijk en overzichtelijk

Uw beoordeling:

De site is duidelijk en overzichtelijk. Ik kon gelijk zien waar ik moest zijn. Kaartjes besteld en betaald. Gereserveerd en klaar.

Johanna Maatman

Verzetten voucher naar een nieuwe datum i.v.m. coronavirus

Uw beoordeling:

Helemaal perfect, geen wachttijd bij het bellen en heel goed geholpen en de voucher is verzet naar een latere datum. Super!!

Mark

Heerlijke dag in een prettige sauna

Uw beoordeling:

De sauna\'s zijn ruim opgesteld en er is voldoende keuze en variatie. Er zijn voldoende douche en toiletgelegenheid. Het restaurant is erg mooi ingericht en het eten is heerlijk. Aanrader is de... De sauna\'s zijn ruim opgesteld en er is voldoende keuze en variatie. Er zijn voldoende douche en toiletgelegenheid. Het restaurant is erg mooi ingericht en het eten is heerlijk. Aanrader is de eigen patat varaint! Erg leuk vond ik dat er op drie verdiepingen faciliteiten zijn. Van zwembad op de begane grond tot dakterras met sauna welke uitzicht biedt op het omliggende gebied. Prijs/kwaliteit verhouding is 10/10. Ik kom hier zeker terug.

Tony

Thermen

Perfect

Marja Springintveld

Perfect

Uw beoordeling:

Niets mis mee. Het was zo gekocht, en zo verzilverd...geen enkel probleem!

Lotte

Nette service

Uw beoordeling:

De korting die is berekend is niet actuele toegangsprijs. Bij palestra hebben ze een structurele zomer en winter actie. Deze is goedkoper dan de korting die hier wordt berekend. Het was dus... De korting die is berekend is niet actuele toegangsprijs. Bij palestra hebben ze een structurele zomer en winter actie. Deze is goedkoper dan de korting die hier wordt berekend. Het was dus goedkoper geweest om een kaartje bij Palestra zelf te kopen. Spa online heeft hier contact over opgenomen met mij en hebben dit keurig afgehandeld

L. Vrancken

Toppertje

Uw beoordeling:

Werkt snel en gemakkelijk en het is voordelig

Vorige week via SpaOnline dagje sauna in Goes geboekt. Handige gebruiksvriendelijke site en een heerlijke rustige schone sauna met vriendelijk personeel. Volgende keer zeker weer online tickets... Vorige week via SpaOnline dagje sauna in Goes geboekt. Handige gebruiksvriendelijke site en een heerlijke rustige schone sauna met vriendelijk personeel. Volgende keer zeker weer online tickets kopen bij SpaOnline voor de sauna in Goes :)

Zeer goed

Hennie

Leuke acties

Uw beoordeling:

Voor het eerst via Spa Online een voucher besteld en dat is allemaal prima in orde!! Ik ben er zeer tevreden over en zal zeker nog vaker hier gaan kijken!!

Caroline

Prima.

Uw beoordeling:

Prima geregeld, geen problemen en zeer duidelijk. Een fijne website om je kaartjes op te bestellen.