Goirle

Uw beoordeling:

Hele fijne dag gehad, gisteren!
Rustige omgeving, lekkere salade gegeten, vriendelijk personeel ..
Aanrader!

jolanda

Super snelle service

zeker een aanrader

Victor

Heerlijk relaxen!

Uw beoordeling:

Op 12 februari hebben heerlijk genoten in Thermae Son. Alles ziet er verzorgd uit en er zijn ruim voldoende saunafaciliteiten. Het opgieten was van een prima niveau. Een aanrader!

Judith van \'t Klooster

Zeer tevreden

Uw beoordeling:

Je kunt makkelijk en snel online entree kaarten kopen. Dit geef comfort als je kortdag bedenkt om naar de sauna te gaan!

Jan

Makkelijk boeken

Uw beoordeling:

Snel en makkelijk geboekt.

Louis

Fantastische dag gehad.

Uw beoordeling:

Zeer gemoedelijk van receptie tot restaurant. Ook de opgieting s'middags was een mooie ervaring.

Rudy Truyens

Prima service

Uw beoordeling:

Zeer vlotjes, zowel de bestelling als de afwerking. Krijgt zeker nog een vervolg

Nel & Dirk

S.P.A.-online. ( Snel. Persoonlijk en Aanbevolen )

Uw beoordeling:

Tijdens het ontbied besloten we een dagje sauna te pakken. Een half uurtje later zaten we al in de auto met een leuke aanbieding op zak! Top dag gehad, en zeker een aanrader voor alle.

Sylvia

Zeer tevreden

Uw beoordeling:

Nadat er iets mis ging met het bestellen van de vouchers, contact gehad met de klantenservice en het probleem werd direct en naar tevredenheid opgelost door de zeer vriendelijke klantenservice.... Nadat er iets mis ging met het bestellen van de vouchers, contact gehad met de klantenservice en het probleem werd direct en naar tevredenheid opgelost door de zeer vriendelijke klantenservice. Leuke acties en zal zeer zeker vaker de site van Spaonlne gebruiken .

Esther

Geweldige mooie en luxe sauna

Uw beoordeling:

Wat een heerlijke ervaring was deze sauna. Heel mooi aangekleed en veel keus uit sauna\' s en baden. De sfeer was respectvol en ontspannen. Ik was alleen en heb me niet ongemakkelijk gevoeld. Ik kom... Wat een heerlijke ervaring was deze sauna. Heel mooi aangekleed en veel keus uit sauna\' s en baden. De sfeer was respectvol en ontspannen. Ik was alleen en heb me niet ongemakkelijk gevoeld. Ik kom zeker vaker terug. Ook goede menu kaarten. Heerlijk gegeten.