Kim.

Super!

Uw beoordeling:

Heerlijke dag sauna achter de rug, met een korting van 50% geniet je toch net een beetje extra.

Marcel Jansen

Geen reactie

Uw beoordeling:

Begin maart 2020 voor sauna Drome te Putten twee e-vouchers gekocht bij SpaOnline met een geldigheidsduur tot 30 april 2020. Gezien het COVID-19 en de sluiting van deze sauna konden wij hier geen... Begin maart 2020 voor sauna Drome te Putten twee e-vouchers gekocht bij SpaOnline met een geldigheidsduur tot 30 april 2020. Gezien het COVID-19 en de sluiting van deze sauna konden wij hier geen gebruik van maken. Sauna Drome gebeld of geldigheidsduur van e-vouchers verlengd kon worden. Daarvoor moest ik bij SpaOnline zijn vertelde men mij. Tweemaal een mail gestuurd naar SpaOnline en helaas nooit een reactie ontvangen. Gebeld maar telefoon wordt niet opgenomen.

Willie van buuren

Sauna

Uw beoordeling:

Goed geregeld via spa online goede prijs

Sylvia Paul

Uw beoordeling:

Dubbel betaald super lief geholpen en snel terug gestort gekregen.

Tjeu van Rooij

Service is goed. Bij problemen snelle reactie

Uw beoordeling:

Goed. Wel opletten reserveren via spaonline link

Miranda

Duidelijk en overzichtelijk

Uw beoordeling:

De site is duidelijk en overzichtelijk. Ik kon gelijk zien waar ik moest zijn. Kaartjes besteld en betaald. Gereserveerd en klaar.

Johanna Maatman

Verzetten voucher naar een nieuwe datum i.v.m. coronavirus

Uw beoordeling:

Helemaal perfect, geen wachttijd bij het bellen en heel goed geholpen en de voucher is verzet naar een latere datum. Super!!

Mark

Heerlijke dag in een prettige sauna

Uw beoordeling:

De sauna\'s zijn ruim opgesteld en er is voldoende keuze en variatie. Er zijn voldoende douche en toiletgelegenheid. Het restaurant is erg mooi ingericht en het eten is heerlijk. Aanrader is de... De sauna\'s zijn ruim opgesteld en er is voldoende keuze en variatie. Er zijn voldoende douche en toiletgelegenheid. Het restaurant is erg mooi ingericht en het eten is heerlijk. Aanrader is de eigen patat varaint! Erg leuk vond ik dat er op drie verdiepingen faciliteiten zijn. Van zwembad op de begane grond tot dakterras met sauna welke uitzicht biedt op het omliggende gebied. Prijs/kwaliteit verhouding is 10/10. Ik kom hier zeker terug.

Tony

Thermen

Perfect

Marja Springintveld

Perfect

Uw beoordeling:

Niets mis mee. Het was zo gekocht, en zo verzilverd...geen enkel probleem!