2069 beoordelingen

2069 Reviews

Jolanda

Gewoon top!

Uw beoordeling:

Mooie acties, snel en gemakkelijk geregeld en alles prima in orde. Wij zijn er blij mee :)

frida

Prima site

Uw beoordeling:

prima site, vouchers direct in de mailbox

Joep

Prima Site

Uw beoordeling:

Fijne site met korting voor saunabezoek. Extra is de korting die je krijgt nadat je een voucher hebt ingewisseld. Zo krijg je voor ieder volgend bezoek 20% korting.

frida

Prima site

Uw beoordeling:

site is duidelijk . had mijn vouchers na aankoop zeer snel in mijn mail

Ingrid

Goede actie en makkelijk te regelen via Spa online!

Uw beoordeling:

Prima service. Op de avond voor het sauna bezoek nog online een goede actie kunnen vinden via Spa online. Snel geregeld (paar minuten) en fijne aanbieding zodat we de volgende dag al uitgebreid... Prima service. Op de avond voor het sauna bezoek nog online een goede actie kunnen vinden via Spa online. Snel geregeld (paar minuten) en fijne aanbieding zodat we de volgende dag al uitgebreid konden genieten van een heerlijke sauna dag. De tickets direct ontvangen via mail. Aanrader!

A.Kranthoven

Waarom geen badkledingdagen , staat u ook naakt achter de balie

Joep Gooiker

Een heerlijke verwendag met een mooie korting van Spa-online

Uw beoordeling:

Gewoon ontspannen en genieten in de sauna van Son met een mooie korting van Spa-online

Kees

Top website en prima service

Uw beoordeling:

Snel accuraat en zeker aanbevelings waard! Al meerdere keren hiervan naar volle tevredenheid hiervan gebruik gemaakt.

mario

Heerlijke dag

top

Anja.

Verwendag

Uw beoordeling:

Gezellig en vriendelijke bediening. Mooi , maar vooral schone hygiënisch sauna. Het was met eten en al heel aangenaam.