Spanjewijnland.nl

Spanjewijnland.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Spanjewijnland.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company628
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Spanjewijnland.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 628 ervaringen.

ari hemelaar film tv
ari hemelaar film tv

ze hebben gewoon erg lekkere wijnen!!!!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Extreem tevreden, heel goede wijnen en topservice!.

Paul
Paul

Interessante aanbiedingen tegen prima prijzen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ruime keuze, snelle levering. goede prijzen en aanbiedingen.

Marcel brand
Marcel brand

Goed aanbod, concurrerende prijzen, snelle levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuke wijnen tegen leuke prijzen.

Michel van der Stee
Prima (7/10)
Michel van der Stee

Gemiddeld beter dan anderen, zoals b.v. Wijnbeurs die zeer wisselende kwaliteit levert. Alleen die Parkerpunten zeggen m.i. soms meer over Parker dan over de wijn. Gemiddeld genomen te hoge scores.

Score voor Spanjewijnland.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend. correcte levering, over het algemeen prima wijnen voor redelijke prijs.

Gerald Flapper
Gerald Flapper

Mooie mix in aanbiedingen: van chique priorat's tot 'gewone' lekkere goedkopere.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heerlijke spaanse wijn voor een goede prijs. soms koop ik weer 's een aanbieding priorat's, dan weer een goedkopere voor door-de-week. altijd goed!.

Karl Delaere
Karl Delaere

Sympathieke zeer frequente mailing, goede betaalbare wijnen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor het eerst wijn besteld. ik vond alleen " payafter"iets verwarrend. ik dacht uit de naam af te leiden dat ik pas na levering hoefde te betalen.. ook was er geen duidelijke afspraak over de dag van levering. men deelde de dag van scannen en het verzendklaar van de bestelling door, en ik wist niet de de levering de dag daarop zou plaatsvinden..
maar ik ben zeer tevreden hoe het verder is gelopen. vind spanjewijnland een sympathieke onderneming, goede wijnen tegen een betaalbare prijs. zeer ruim assortiment! en we worden zeer regelmatig en voldoende op de hoogte gehouden. dit stoort me echter helemaal niet. tof vond ik het bedankkaartje bij de bestelde wijn! en de tekst erop. het schept vertrouwen.

Hendrik Willem Gaertman
Hendrik Willem Gaertman

Verdejo

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Spanjewijnland komt zijn afspraken altijd na en is snel in zijn afwerking. de wijnen die worden geleverd zijn van goede .
kwaliteit.

Gert
Gert

Snel en betrouwbaar

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi assortiment spaanse wijnen. scherpe prijzen en snelle levering! voor ons vaste waarde.

Jan Lamens
Jan Lamens

Snelle levering en goeie wijnen voor een mooie prijs

Goed.

Peter.j.haver@gmail.com
Peter.j.haver@gmail.com

Vaak mooie wijnen waar ik zelf niet in staat ben om die te vinden. Met name rode wijnen zijn goed. De betaalbare lekkere witte wijnen kom in minder vaak tegen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Redelijk goede wijn voor een prima prijs. regelmatig werkt het afrekenen op de site niet goed, dit kost onnodig veel inspanning en tijd. de hoeveelheid aanbiedingen kunnen wat mij betreft aanzienlijk minder.

Bedrijfsinformatie

’In Spanje betaal je voor de wijn en niet voor de naam’ is onder wijnkenners een bekende spreuk.

Spanjewijnland.nl heeft het nog wat verder doorgevoerd en biedt vooral topwijnen van veelal kleine bodega´s. Wij zijn voortdurend op zoek naar bijzondere betaalbare wijnen in de bekende en mindere bekende wijngebieden van Spanje.
Adres
Nieuwestad 5