8.3/10
Betaalgemak
8.5/10
8.3/10

De wijn die ik zocht bij u was gemakkelijk te vinden

veel keus

voor mij niet van toepassing het is snel verlopen met bestelling in ontvangst te kunnen nemen

Marjolein

Goede ervaring. Snelle levering en leuk dat ze deze dessert sherry verkochten die we in het restaurant hadden gedronken

Duidelijke berichtgeving

Marco

Zeer slecht, op 17 december besteld vandaag op 7 januari (3 weken later), nog niks ontvangen.

Leveren graag

Woody

Dure flessen wijn besteld. Website en bestelgemak was prima. Echter, stond er een levertijd van 2 werkdagen en deze zijn niet waargemaakt. Het werden 9 werkdagen. Oud-en-nieuw zat hier tussen, maar... Dure flessen wijn besteld. Website en bestelgemak was prima. Echter, stond er een levertijd van 2 werkdagen en deze zijn niet waargemaakt. Het werden 9 werkdagen. Oud-en-nieuw zat hier tussen, maar er werd op de website geen melding gemaakt dat daardoor de levering langer zou gaan duren. Hiervan werd ik niet op de hoogte gesteld en moest ik zelf bellen. Daarnaast kreeg de bezorger een ongeluk (ik had geen track-and-trace informatie), waardoor het ook 2 dagen was vertraagd (kan Spanjewijn.nl niks aan doen) .

Website en bestelgemak was prima. Na een paar keer zelf het initiatief te hebben genomen aangaande de bestelling, werd ik daarna netjes op de hoogte gehouden.

Beter communiceren over langere (en vertraagde) levertijden rond feestdagen en als er onderweg iets is gebeurd tijdens de bezorging.

Geen ervaring

nee

levering mag sneller

Sandra Wandke

Precies de goede producten in webshop die ik nodig had. Alleen was mij niet bekend dat ze niet op voorraad waren, werd ook niet vermeld. Bestelling was voor oud en nieuw maar na mijn bestelling werd... Precies de goede producten in webshop die ik nodig had. Alleen was mij niet bekend dat ze niet op voorraad waren, werd ook niet vermeld. Bestelling was voor oud en nieuw maar na mijn bestelling werd duidelijk dat ze dit niet gingen halen omdat de producten nog uit Spanje moesten komen en met de feestdagen waren ze onbetrouwbaar. Vriendelijk verzocht om mijn order te annuleren waar ze er mee akkoord gingen. Alles prima! Maar na oud en nieuw werden de producten toch geleverd en kreeg daardoor mijn geld niet terug. Het is vervelend als een belofte niet nagekomen wordt.

Reactie Spanjewijn.nl:

Waar gehakt wordt vallen spaanders....
Zeker niet bewust u toch de wijnen gestuurd! Stuurt u ze retour en wij crediteren uw order direct. excuses hiervoor

Geweldige keuze. Redelijk geprijsd. Bezorging ging even mis, met fraai herstel per koerier.

De distributie

Reactie Spanjewijn.nl:

Wij doen onze uiterste best alle orders snel en correct te leveren. Een waar iets fout gaat dit snel te corrigeren. Veel plezier met de wijnen

Herman Keijer

Slecht. Beloofd werd dat ik een bericht zou krijgen wanneer de bestelling geleverd zou worden. Dat is niet gebeurd. Verder duurde het ruim 3 weken voordat er geleverd werd.

Bericht geven over de termijn waarop geleverd wordt en vooral sneller leveren.

Reactie Spanjewijn.nl:

Helaas waren niet al uw bestelde wijnen in Nederland op voorraad en moesten afgeroepen worden in ons magazijn in Noord Spanje. Door de enorme internationale transportdrukte en het vervelend vallen... Helaas waren niet al uw bestelde wijnen in Nederland op voorraad en moesten afgeroepen worden in ons magazijn in Noord Spanje. Door de enorme internationale transportdrukte en het vervelend vallen van de Kerstdagen en oud op nieuw duurde het inderdaad langer dan normaal om uw bestelling af te leveren. Normaal duurt dit in een gelijkend geval ongeveer een week. Excuses hiervoor.

Joop!

Attent en zorgvuldig en correct👍

Debora

Heel goede e-mail contact .
Jammer dat het niet voor kerst geleverd worden.
Heel goede e-mail contact .
Jammer dat het niet voor kerst geleverd worden.
Jammer dat het niet meer naar factuur adres gestuurd waar ik om heb gevraagd aangezien ik niet meer daar ben maar gelukkig wel weer mijn vader en tante , gelukkig gemaakt‼️

Snelle reactie over de mail

Nachecken het verzendadres