7.8/10
Betaalgemak

Niels van Dongen

Top bedrijf! Top service! Top advies!

Erg behulpzaam en denkt aan oplossingen

Residenz Hotel

Duidelijke website, goede prijs en snelle levering

van Esch verhuur

Zie hieronder

Mooie collectie Spaanse wijnen

Ik heb nog steeds geen factuur ontvangen wel gebeld toegezegd dat deze per omgaande zou komen maar helaas nog steeds niets ontvangen

Jan-Willem Bulters

Goede ervaring, maar…..bijvoorbeeld deze feedback wordt al gevraagd zonder dat de bestelling geleverd is. Communicatie mbt de levertijden laat te wensen over.

Ze hebben veel, heel veel keuze.

Betere communicatie mbt de levertijden.

John Marinus

communicatie was prima

nee

Susanne Gaastra

Goede levering van bestelde producten.

Men doet wat men belooft

Als levering wat langer duurt even berichtje tussendoor wat de reden is.

Max Yap

Prima online winkel voor Spaanse wijnen en een correcte en snelle response tijd.

Ruime assortiment met een goede prijs/kwaliteit verhouding en komt afspraken prima na.

Misschien hun pakketservice (DPD) aan een kwaliteitsaudit (her)toetsen. (heb een slechte ervaring bij de laatste levering met DPD).

guillaume van den booren

Bestel al sinds heel lang bij spanjewijn en altijd goed behalve de bezorging en beantwoorden van mails

mooi assortiment

informatie wat betreft de bezorging en het beantwoorden van mails wat nu totaal niet gedaan wordt

van den Boomen

Wij bestellen altijd onze lievelingswijn Tomas 2017 en Senda de Los Olivos 2018.

Mooi assortiment, goede service en snelle levering. Zelfs als de wijn uit Spanje moet komen.

Misschien wat leukere aanbiedingen, of een punten spaarsysteem om een volgende keer te besparen. Mocht dit er zijn dan heb ik dat al die keren over het hoofd gezien.....
Bij info over verloop...
Bij info over verloop order, of bij het ontvangen van de bevestiging en/of factuur zouden wij graag een globale leverdatum zien.