7.8/10
Betaalgemak

Juan Lucas Delbaere

Hebt al twee bestelling bij jullie gedan Vlot goed verloopt .

Vlugt geleverd

Misschien voor particulieren de prijs BTW inbegrepen , de Izade 2019 is duurder of bij Vinisimun Spanie .

Louisa

De wijn is keurig op tijd vanuit Spanje geleverd. Vanwege wat negatieve reviews heb ik telefonisch contact gehad en wat er beloofd wordt, klopt echt. Oftewel voor herhaling vatbaar. En heel fijn... De wijn is keurig op tijd vanuit Spanje geleverd. Vanwege wat negatieve reviews heb ik telefonisch contact gehad en wat er beloofd wordt, klopt echt. Oftewel voor herhaling vatbaar. En heel fijn dat de wijn die ik wilde na een lange zoektocht bij Spanjewijn te leveren was.

Telefonisch goed te bereiken. Groot assortiment.

Op website nog duidelijker aangeven wat de termijnen zijn bij een wijn die uit Spanje moet komen. Dat scheelt, denk ik, negatieve reviews.

jwj van der Stappen

Uitstekend goede selectie snelle levering

uitgebreid assortiment

Mijnheer Dave Andriese

Prima - met een klein krasje.

Goed aanbod, gevoel voor kwaliteit, prettig geprijsd.

Kocht drie dozen wijn voor de Kerst, werd daags na de Kerst bezorgd. Waarschijnlijk door Kerstdrukte bezorgservice, maar toch jammer dat het vooruitzicht op de wijn bij de Kerst de soep in liep.

Henny Star

Het werkte prima

Vlot afgeleverd op een correcte manier

weet niet

Gerry Simjouw

Prettig bedrijf met goede service

Goede prijzen en levering

Nvt

Lange levertijd, moeilijk bereikbaar

Uiteindelijk vriendelijk te woord gestaan

Telefoon opnemen en/of mail beantwoorden

Reactie Spanjewijn.nl:

Zoals op onze website staat aangegeven staan veel van onze wijnen in het centrale magazijn in Noord Spanje. Wekelijks op dinsdag vertrekt er een zending naar ons locale magazijn, welke regulier op... Zoals op onze website staat aangegeven staan veel van onze wijnen in het centrale magazijn in Noord Spanje. Wekelijks op dinsdag vertrekt er een zending naar ons locale magazijn, welke regulier op vrijdag geleverd wordt. De dag erna kunt u deze thuis verwachten. Met 2700 verschillende wijnen is het nu eenmaal lastig ze allemaal in de juiste hoeveelheden lokaal op voorraad te hebben.

Jan K

Flessentrekkers. Wel betaald niets geleverd gekregen

Ooit eens een lekkere wijn daar gekocht

De 2e bestelling wel betaald, maar nooit geleverd. Mailen en bellen ook niet terug.

Reactie Spanjewijn.nl:

Wat enorm vervelend dat u de zending niet in Italië ontvangen heeft.
Iedere mail wordt door ons binnen twee werkdagen beantwoord!
Zoals u net zag via het sms bericht is dat wij werkelijk...
Wat enorm vervelend dat u de zending niet in Italië ontvangen heeft.
Iedere mail wordt door ons binnen twee werkdagen beantwoord!
Zoals u net zag via het sms bericht is dat wij werkelijk deze mails niet ontvangen hebben.
Wij hebben een solide bedrijf en vinden het zeer vervelend dat dit is voorgevallen.
Wij zullen het bedrag vandaag terug storten en hoop dat u mijn excuses accepteert

Derk Kappelle

Slecht

nvt

Wijn werd op verkeerde adres afgeleverd en Spanjewijn reageert niet op emails

goede middag,
Wij hebben u net een mail gestuurd, nadat wij de vervoerder om uitleg gevraagd hebben.
Zou u eventueel de beoording willen herzien?

Mijnheer Jan van Griensven

Snelle service vanuit goede site

aanbod in kwaliteit en kwantiteit, kennismakingspakketten.

wat meer beschrijving karakter van de wijnen, als er verder geen info is.