7.8/10
Betaalgemak

Delta ic

Mijn ervaringen zijn divers. De leveringen zijn nog wel eens een beetje “onnauwkeurig”. Maar na een telefoontje wordt alles altijd netjes hersteld. De wijnen zijn prima!

Eerder kreeg ik altijd netjes een persoonlijk mailtje van Mary, dat de bestelling ontvangen is en wanneer de verzending voorstaat. Tegenwoordig is het afwachten wanneer iets afkomt.

Zie sterke punten, herstel de persoonlijke aandacht!!

A. van den Bos

Geweldig; uitstekende service!

Ik heb vooraf gemaild met een vraag en kreeg heel snel een reactie terug, waardoor ik de bestelling ook op tijd kon doen. Tevens heb ik na het bestellen nog gebeld (in de avond), omdat ik de... Ik heb vooraf gemaild met een vraag en kreeg heel snel een reactie terug, waardoor ik de bestelling ook op tijd kon doen. Tevens heb ik na het bestellen nog gebeld (in de avond), omdat ik de leverdatum zelf niet goed had ingevuld. Ik werd direct teruggebeld en alles is zeer goed geregeld. Heel persoonlijk, vriendelijk en prettig!

Top service; complimenten!

R.M. Stasse

Goede keuze van wijnen

Mooie selectie bodegas

Website is niet van deze tijd

Klop

Online besteld, geen contact gehad

Veel keuze, mooie wijnen

Geen informatie over de verzending, op dit moment heb ik mijn bestelling nog niet eens binnen, en ik weet ook niet of het al onderweg is

Loek Rondel

Duidelijke en overzichtelijke site. met heel veel wijnen

Eenvoudig te bestellen en betalen. En snel een e-mail met factuur en bevestiging.

Als de wijnen niet op voorraad zijn is het wel handig als ik een bericht krijg over het verloop van de order.

japan

Niet zoals het zou moeten zijn

Ruime keuze

Levering duurde 2 weken.

Te weinig geleverd

Daniel van Hoof

Ruime keuze, snelle levering, perfect !

Heel mooi en gigantisch ruim assortiment, voor elke prijsklasse.

geen.

Getitdone

Meestal komen de leveringen twee dagen na bestellen binnen en soms duurt het wat langer. Voor ons is het niet duidelijk wanneer een wijn direct te leveren is of dat hij nog geimporteert moet worden.

Goede wijn die elders niet verkrijgbaar is tegen een zelfde prijs.

Af en toe een aanbieding zou leuk zijn

Carina

Mooi assortiment wijnen. Toegankelijke site.
Winkel lastig te vinden (kan aan mij liggen :-)
Wijnen waren naar verwachting heerlijk!

Patrick Brock

Alles is vlot en correct verlopen.