7.8/10
Betaalgemak

A&W

Gepoespas en snelle levering bovendien

jan van bael

Ok

correcte levering en prijs kwaliteit in oprde

Stijn

Ondanks belofte op website , alsook via email na contactname, nog steeds geen levering ontvangen.

Belofte nakomen

Reactie Spanjewijn.nl:

Wij danken u voor uw reactie.
Wij danken u voor uw reactie.
Wij zijn momenteel een nieuwe website aan het bouwen, waar een voorraad administratie aan gekoppeld gaat worden. U ziet dan altijd een up to date voorraad. In deze was een andere klant u voor geweest en heeft de beschikbare voorraad in ons locale magazijn voor u 'weggekaapt'.
Er moest dus weer voorraad afgeroepen worden uit ons centrale magazijn in Noord Spanje. Helaas heeft dat een kleine looptijd. Gelukkig heeft u nu de heerlijke wijn al ontvangen.

R.E.M. Veken

Besteld en geleverd. Niet gereageerd op ingesproken bericht op 06 nummer

aangegeven dat levering iets langer kan duren

Jo-Anne Busch

Aardige verkoper, prima service, heerlijke wijnen en Cava's!

Passie en kennisnvoor producten

Elbert

Vanaf het begin tot aan de bezorging als goed geregeld

Koen De Leus

Levering kwam na 2 weken ipv de beloofde één week. Jammer

jan van van eetvelt

Geleverde wijn/ porto werd geleverd conform afspraken . Telefonisch contact gehad i.v.m. levering en onmiddellijk contact gehad met de leverancier in kwestie.
Fijne ervaring.

direct telefonisch contact.
Geleverde goederen voldeden aan onze wensen.

Nvt

Matig - tijdens de bestelling totaal niet duidelijk of de wijn in NL op voorraad is. In mijn geval dus niet en moest uit Spanje komen waardoor de bestelling >10 dagen in beslag nam. Dit had tijdens... Matig - tijdens de bestelling totaal niet duidelijk of de wijn in NL op voorraad is. In mijn geval dus niet en moest uit Spanje komen waardoor de bestelling >10 dagen in beslag nam. Dit had tijdens de bestelling duidelijk moeten zijn.

wil van den booren

Bestel al veel langer met jullie maar het bezorgen cq communiceren betreffende de leverdatums blijft een probleem

goeie omschrijvingen van de wijn

communicatie betreffende leveringen want is bij iedere bestelling hetzelfde probleem
prima assortiment maar net zo belangrijk is de levering of op zijn minst duidelijke informatie hieromtrent