7.8/10
Betaalgemak

M. v. G.

Heldere communicatie. Op verzoek vlot geleverd. Goede prijs.

Levertijden etc ook leesbaar maken op mobiele site (nu alleen zichtbaar bij opvragen desktop site).

Mijnheer Hans Leeuwen

Slecht

Weet het niet meer

Heel veel communicatie

Rodi Schuurman/De Spaanse Schuur

Een zeer goede service!

Aanbod van veel mooie wijnen

Beter aangeven welke wijnen wel of niet op voorraad zijn.

van der Veeekens

Een aantal weken voor de kerst mijn bestelling voor een Flor de Pingus 2016 geplaatst om deze op tijd binnen te hebben voor de........ kerst. Een kleine week voor de gezellige dagen, kwam er een... Een aantal weken voor de kerst mijn bestelling voor een Flor de Pingus 2016 geplaatst om deze op tijd binnen te hebben voor de........ kerst. Een kleine week voor de gezellige dagen, kwam er een pakket binnen van Spanjewijn. Vol enthousiasme geopend. Helaas zat hier een 2019 in en geen 2016. Foutje bedankt. Gebeld en ja het was niet zo handig. Aangezien de 2016 niet meer op tijd geleverd kon worden, was mijn voorstel de 2019 te behouden met retour van een gedeelte van de aankoopprijs. De 2019 wordt immers goedkoper aangeboden dan de 2016. Dit was niet mogelijk, aangezien de wijn onder kostprijs werd verkocht? Er werd aan gewerkt met de hulp van een Belgische vriend, die de 2016 nog op voorraad had. Ik zou bericht krijgen. Volgende dag maar weer gebeld. Lastig, lastig, de vriend was op vakantie en de 2016 kon niet eerder geleverd worden dan half januari 2022. Hier niet mee akkoord gegaan en mijn geld zou terug gestort worden. Zelf naar Amstelveen gereden om de wijn terug te brengen, aangezien ik in de buurt een 2016 had gevonden. Niemand thuis en dus maar weer bellen. Fles op veilige plek achtergelaten op verzoek van Spanjewijn. Volgende dag maar weer gebeld, aangezien mijn geld nog niet was terug gestort. Zou direct gebeuren en inderdaad dezelfde dag had ik dan toch mijn geld terug. Uiteindelijk heb ik dus een 2016 elders gekocht en wel voor €62 minder dan de prijs die Spanjewijn rekende, terwijl die volgens eigen zeggen al onder kostprijs verkocht. Eerste en laatste koop bij Spanjewijn. Op de site wordt helemaal niets vermeld over de lange levertijden en dan worden er ook nog allerlei flauwe smoesjes verteld als je gaat bellen. Ik had hier al over gelezen in eerdere reviews, maar dacht door op tijd te bestellen om dit probleem voor te zijn. De 2016 is niet makkelijk te vinden in Nederland en Spanjewijn had er volgens de website wel 15 op voorraad........

Flauwe smoesjes en excuses.

Misschien op zoek naar een andere baan.

Bob

Goed alleen de tijd van leveren viel een beetje tegen

Mooie beschrijving

Bezorgtijd duidelijker vermelden

Goed - jullie heb wat ik wil kopen!

Jullie zijn de enige die heeft dit product - een heel sterke punt wat betreft mij

Nooit uit de assortiment gooien

Jan

Heel fijn bedrijf. Zeer benaderbaar. Persoonlijk contact en veel kennis. Grote verscheidenheid aan wijn.

Kennis, veel variëteit in wijnen.

Nvt

Allan

Snelle / goede levering

Leest

Goede website

Het zou een goede service zijn als bij de geleverde wijnen een informatieblad over de wijn bijgesloten wordt

Allan

Snelle / goede levering