7.8/10
Betaalgemak

cas van oort

Prima, al jaren klant

Goede en snelle service

Zou een lager bedrag prettig vinden om gratis te kunnen verzenden

Henk

Mooie selectie, breed assortiment

snelle levering, goede verpakking

Willem Lemmens

Ben zeer tevreden over de behandeling van de besrelling en de levering.

Degelijke verpakking.

Paul Borm

Vaste klant als ik weer van die mooie Spaanse wijnen nodig heb. Van Tempranillo tot Macabeu ze hebben het
en lever snel uit. Goede beschrijvingen van de wijn en perfecte levering.

heldere en snelle website, goede beschrijvingen en zeer breed assortiment

Jan de Ruiter

Een keer aankoop gedaan en die is nog steeds niet geleverd.

Website is ok, assortiment is prima.

Reageren op emails met vragen zou helpen.

Miguel Guzman

Goede wijnen die we hier in Nederland niet zomaar kunnen verkrijgen. Verzenden duurt vaak wat langer, heb tot 2 maal toe een herinnering op mijn bestelling moeten versturen om de daadwerkelijke... Goede wijnen die we hier in Nederland niet zomaar kunnen verkrijgen. Verzenden duurt vaak wat langer, heb tot 2 maal toe een herinnering op mijn bestelling moeten versturen om de daadwerkelijke bestelling te ontvangen.

Heeft wijnen die wij in Nederland niet kunnen krijgen.

Verzending van de wijnen kan sneller en zorgvuldiger.

Benjamin Rozema

Onduidelijk wanneer de wijn wordt geleverd.

Goede wijne

Duidelijker na de bestelling per email verwachting levertijd. Sterker nog, dit moet bij de wijnen zelf staan.

Leon Muis

Geweldig. Heel behulpzaam en komen netjes alle afspraken na!

Leon Muis

Geweldig. Heel behulpzaam en komen netjes alle afspraken na!

Cosmetics Supply Group

Heerlijke Spaanse wijnen uit diverse streken. Goede kwaliteit, heeft verstand van wijn, en dus niet zomaar een online wine platform, maar een wijnhuis die ook verstand van wijn heeft, en daar ook... Heerlijke Spaanse wijnen uit diverse streken. Goede kwaliteit, heeft verstand van wijn, en dus niet zomaar een online wine platform, maar een wijnhuis die ook verstand van wijn heeft, en daar ook een echte passie voor heeft, en dat komt over.

persoonlijk contact en dus niet een typisch online aankoop ervaring, dat ervaar ik als zeer plezierig. Dat maakt het toch meer een beleving, en dat is bij wijn wel zo belangrijk.

Misschien een idee om het nog persoonlijker te maken wat foto's op de site zetten, van de wijnhuizen waar je koopt, ook al is het misschien in het echt niet zo romantisch dat is wel hoe de klant het... Misschien een idee om het nog persoonlijker te maken wat foto's op de site zetten, van de wijnhuizen waar je koopt, ook al is het misschien in het echt niet zo romantisch dat is wel hoe de klant het wil ervaren / geloven. Dus misschien wat kiekjes waar jij je wijn proeft / beoordeelt en wat foto's van de wijnranken van wat huizen. Misschien je eigen favorieten vermelden, of Spaanse favorieten van een bekende wijnkenner of jouw favorieten toevoegen, een top 10 of zo zodat mensen, die vaak geen weet hebben, makkelijk in diverse prijsklassen hun aankoop kunnen doen. Veel mensen willen hier niet veel tijd aan spenderen en dan hebben ze toch een goede aankoop gedaan en daar een goed gevoel bij.