7.8/10
Betaalgemak

Philip

Interessant productaanbod, prestaties levering matig

Het assortiment is breed en er zijn wijnen rechtstreeks uit Spanje te verkrijgen, die verder niet in NL te krijgen zijn

Onduidelijkheid over levertijd: wordt niet vermeld bij bestelling, maar staat 'verstopt' bij de algemene voorwaarden.
Communicatie was slecht: 2 mails verstuurd, 3 voicemails achtergelaten,...
Communicatie was slecht: 2 mails verstuurd, 3 voicemails achtergelaten, pas na 2 weken telefonische reactie.
Levering was later dan aangegeven bij de voorwaarden.
Prijzen zijn ex BTW en in alle gevallen verzendkosten (niet afhankelijk bestelbedrag), hierdoor valt de bestelling duurder uit dan gesuggereerd.

Reactie Spanjewijn.nl:

Hartelijk dank voor uw kritische blik.
Wij zijn dagelijks bezig onze service naar een hoger plan te brengen. Later dit jaar zal de communicatie op de website ook duidelijker worden.
Goederen...
Hartelijk dank voor uw kritische blik.
Goederen direct vanuit de wijnboer in Spanje naar Nederland verschepen kost wellicht een aantal dagen extra tijd, maar daardoor kunnen wij deze wel tegen de beste prijs aanbieden.

hans burghgrave

Correct maar traag

Keuze

Reageren op mails, sneller leveren

Dank voor uw reactie.
Dank voor uw reactie.
Goederen direct vanuit de wijnboer in Spanje naar België verschepen kost wellicht een aantal dagen extra tijd, maar daardoor kunnen wij de kwaliteit wel het beste waarborgen en deze wel tegen de beste prijs aanbieden.
Een volle week is dan ook niet bizar lang.

Mijnheer Ab Stilting

Slechte levering die te lang duurde maar netjes op de hoogte gehouden waarschijnlijk probleem met vervoerder dpd

Mooie wijn selectie

Aflevering duurt te lang en slechte vervoerder qua afspraken

Frank Keukens

Late reactie op mijn mail over de levering van de bestelde wijn maar dat zal dan met vakantie te maken hebben( spanje.be)

breed assortiment spaanse wijnen

vervoersbedrijf DPD waarmee jullie samenwerken zou ook mogelijkheid moeten aanbieden om levering na 17 u aan te bieden of op een zaterdag ( oké als dat wat meer kost ben ik best bereid) verder... vervoersbedrijf DPD waarmee jullie samenwerken zou ook mogelijkheid moeten aanbieden om levering na 17 u aan te bieden of op een zaterdag ( oké als dat wat meer kost ben ik best bereid) verder weigert dit bedrijf om bij niet thuis af te leveren bij parelshop Post.nl hier doet daar nooit moeilijk over( ik legitimeer mij dan bij afhalen) Triest dat DPD parcelshop niet vertrouwd dat ID en leeftijd daar niet gecheckt wordt Zo wordt het een deel van klanten wel erg moeilijk gemaakt als je full time werkt

Reactie Spanjewijn.nl:

Dank voor uw kritische blik.
Dank voor uw kritische blik.
Helaas werden wij pas laat in kennis gesteld door DPD dat het pakket retour kwam, waardoor wij ook pas laat konden reageren. Gelukkig heeft u uw wijn nu wel in huis en kunt u ervan genieten.

Andy pedregoza

Na contact verliep alles goed

Groot aanbod

Communicatie bij problemen met levering

MJW

Goede producten, matige communicatie

Producten, prijzen

Verzending via dpd, kies een andere

Jurgen Merckaert

Geen goede ervaringen. 3 weken moeten wachten op de bestelling dan was pakket beschadigd. Terug moeten wachten. Zonder vraag van mij hebben ze niets katen weten.

Communicatie

Reactie Spanjewijn.nl:

Helaas is er bij uw zending breuk geconstateerd, waardoor vertraging ontstaat.
Helaas is er bij uw zending breuk geconstateerd, waardoor vertraging ontstaat.
De vervoerder heeft ons veel te laat geinformeerd, waardoor wij u ook toen pas konden informeren. Wij zijn direct hierover met hun in gesprek gegaan, om dit in de toekomst te voorkomen.
Gelukkig kunt u nu van uw wijnen genieten.

F. Brand

Keurige levering. Onduidelijk dat dat een weekje kan duren.

Prijs

Helderheid over leveing tijdens bestelproces

Vincent Gu

Klantvriendelijk,snel,eerlijk

Nvt

Martine Nieuwborg

Mail doen wanneer levering plaats vindt